کد خبر: ۳۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
مشاور امور زنان و جوانان سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد:
مشاور امور زنان و جوانان سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مقرر شده که تفاهم نامه ای در راستای فرهنگ سازی و آموزش های محیط زیستی به جامعه زنان و سازمان های مردم نهاد ارائه شود.

به قلم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران؛ سیده مریم محمدی مشاور امور زنان و جوانان سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه بازدید از رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی؛ اظهار کرد: این رویداد که به همت اداره کل بانوان شهرداری تهران برگزار شده اتفاقات بسیار خوبی بود و اینگونه حمایت ها از زنان سرپرست و کارآفرین باید تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری چنین رویدادهایی می تواند از زنان سرپرست خانوار و کسب و کارهای آنها حمایت کند، افزود: متاسفانه در زمان شیوع کرونا کسب و کارهای زنان سرپرست خانوار و مشاغل خانگی تحت تاثیر قرار گرفته بود و عده ای هم کسب و کار خود را از دست دادند. چنین رویدادهایی زمینه رشد کسب و کارها را فراهم میکند.

مشاور امور زنان و جوانان سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: امیدوارم با ادامه حمایت‌های شهرداری و سایر دستگاه ها و همچنین کمک مردم بتوانیم کسب و کار زنان سرپرست خانوار و کارآفرین را رونق دهیم چراکه سایر کسب و کارها برای کشور افتخار آفرین هستند. برگزاری چنین رویدادهایی می توانند چرخه تولید و کسب و کارهای خانگی را توسعه دهند.

وی در مورد تفاهم نامه همکاری سازمان حفاظت محیط زیست با اداره کل امور بانوان شهرداری تهران گفت: مقرر شده که تفاهم نامه ای در راستای فرهنگ سازی و آموزش های محیط زیستی به جامعه زنان و سازمان های مردم نهاد ارائه شود. این تفاهم نامه در دستور کار قرار گرفته است.

مشاور امور زنان و جوانان سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: سازمان محیط زیست و شهرداری تهران لایحه های مشترکی دارند و می توانند در راستای اهداف مشترک، اقدامات ارزشمندی در بحث آموزش و فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست برای مردم داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: