با صدور پیامی صورت گرفت؛
هادی اخلاقی فیض آثار در پیامی درگذشت رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک ملت را به خانواده آن مرحوم و همکاران بانک تجارت تسلیت گفت.
سال ۱۴۰۲ برای سهامداران بورسی رویایی آغاز شد؛ سالی که در آن شاخص کل در ادامه روند پرقدرت خود توانست سقف جدیدی را ثبت کند؛ اما ریزش ۱۷ اردیبهشت به همگان ثابت کرد که شفافیت و تصمیمات کلان اقتصادی تا چه اندازه می‌تواند اثرگذار ظاهر شود و به همین بهانه تمام اتفاقات و تصمیماتی که بر شاخص‌های بورسی اثرگذار بودند را بررسی می‌کنیم.
قیمت انواع سکه امروز دربازار تهران با افزایش همراه بود.
معاون اول رئیس‌جمهور، مصوبه دولت درباره حداقل سرمایه لازم برای اخذ مجوز تأسیس مراکز فعالیت‌ پولی و بانکی را ابلاغ کرد.
بی‌وقفه در خدمت مشتریان؛
شعب کشیک بانک تجارت در روزهای دوم و چهارم فروردین ماه 1403 آماده خدمت‌رسانی به مشتریان و مراجعان هستند.
در هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی صورت گرفت؛
دو محصول «کالانو» و «باجت» بانک تجارت، با رای هیات داوران هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی، به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی انتخاب شدند.
رییس کل بانک مرکزی درباره آخرین وضعیت ارزی کشور گفت: بانک مرکزی در سال جاری سیاست تثبیت اقتصادی را در دستورکار قرار داد که به دنبال اجرای این سیاست آرامش در بازارها برقرار شد.
قیمت طلا در ساعات اولیه معاملات امروز پنجشنبه (۱۴ مارس) ثابت بود در حالی که معامله گران منتظر داده‌های اقتصادی بیشتری بودند که می‌تواند امیدها را برای کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در اواسط سال افزایش دهد.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: واریز مرحله دوم سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر، آغاز شد.
وزارت امور اقتصادی و دارایی در راستای شفافیت عملکرد مالی شرکت‌های دولتی، ۲۰۰۵ صورت‌ مالی شرکت‌های دولتی و عمومی را در سامانه کدال منتشر کرد.
صفحه  از ۱۲۹۱