در حالی که گرمایش جهانی به چالشی بزرگ برای بشریت تبدیل شده، نقش شرکت‌های بیمه در صنعت سوخت های فسیلی مورد توجه فعالان محیط‌زیست قرار گرفته است.
سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و امور دارایی در سی‌امین همایش ملی بیمه و توسعه در سالن همایش‌های برج میلاد ضمن تقدیر از زحمات صنعت بیمه برای خدمات بیمه به زوار اربعین ۱۴۰۲ گفت: صنعت بیمه مسیر جدیدی را باز کرد و توانست با کمترین هزینه در این زمینه عمل کند.
در سی امین همایش ملی روز بیمه:
سرود سازمانی شرکت بیمه میهن با نام «شکوه میهن» و اجرای ارکسترملی دماوند در سالن همایش‌های بین‌المللی برج رونمایی شد.
سامانه بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی مجدد بازنویسی شد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: علاوه بر رایگان کردن فرانشیز بیماران در دهک‌های اول تا پنجم، دولت در نظر دارد در برنامه هفتم خدمات دیگری را نیز همچون خدمات بیمه تکمیلی برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه و دهک‌های پایین درآمدی در نظر بگیرد.
مدیرکل بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه سلامت گفت: سالانه ۹۵ هزار نفر از اتباعی که مجوز اقامت دارند و با بیماری‌های صعب‌العلاج درگیرند، رایگان از خدمات بیمه سلامت استفاده می‌کنند.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه مجموع بیمه شدگان زیرپوشش این صندوق در استان را ۱۲۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: نزدیک به ۶ هزار نفر آنها مستمری‌بگیر هستند.
دبیرکل جدید سندیکای بیمه گران انتخاب شد.
با پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی و تصویب هیئت وزیران، علی استاد هاشمی به عنوان رئیس‌ کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.
صفحه  از ۵۳