کنعانی:
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به خرابکاری نافرجام در اصفهان گفت: جهات ذی‌ربط درباره این موضوع پاسخ داده‌اند؛ اتفاق رخ‌داده ایضایی بوده و ارزش نظامی هم نداشت.
کنعانی:
سخنگوی وزارت امور خارجه در اولین نشست خبری سال جدید، پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه را در راستای اعمال حق ذاتی ایران برای دفاع از خود در راستای دفاع مشروع عنوان کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه:
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: به رغم گذشت بیش از ۵ ماه از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، شاهد یک بی‌عملی دردناک از سوی مجامع بین‌المللی به ویژه سازمان ملل متحد هستیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه به انتشار گزارش هیأت به اصطلاح حقیقت‌یاب بین‌المللی واکنش نشان داد.
امیرعبداللهیان:
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین نباید به بیانیه‌های سیاسی بسنده کنند، خاطرنشان کرد: در بیان مواضع کشورهای اسلامی در حمایت قوی از فلسطین هیچ اختلاف‌نظر و تفاوت دیدگاه جدی دیده نمی‌شود.
کنعانی:
سخنگوی وزارت خارجه با تبریک به منتخبان مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از دست‌اندرکاران برگزاری این انتخابات تشکر و قدردانی کرد.
امیرعبداللهیان:
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: گفت‌وگوهای مهمی در ارتباط با راهکارهای سیاسی جهت توقف جنگ و نسل‌کشی که توسط صهیونیست‌ها علیه مردم غزه در جریان است با همتای مصری خود داشتم.
امیرعبداللهیان:
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و پنجمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل گفت: امروز شاهد انسان‌کشی نظام‌مند توسط رژیم صهیونسیتی در غزه هستیم و جهان با شرم‌آورترین بحران اخلاقی و انسانی روبه‌رو است.
کنعانی:
نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه امروز - دوشنبه - در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار شد.
«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه حملات هوایی و موشکی شب گذشته آمریکا و انگلیس به شهرها و مناطق مختلفی در یمن را به شدت محکوم کرد.
صفحه  از ۲۸۴