وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وضعیت شناسایی افراد بیکار در جامعه گفت: این موضوع با بررسی بیمه بیکاری قابل رصد است.
رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری کشور از پرداخت ۲۱۳ هزار وام ۱۲ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی طی سال گذشته خبر داد و درباره پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی در مرحله چهارم گفت: زمان ثبت‌نام مرحله چهارم وام تا ۳۰ مهرماه تکمیل و پرداخت آن آبان‌ماه انجام خواهد شد.
ساعات کار ادارات تهران در نیمه دوم سال نیز بر اساس مصوبه دولت همچنان شناور است، اما بانک‌ها و مدارس نیز امسال همچون سال گذشته برای کنترل ترافیک معابر پایتخت با ساعات جدید کارشان را آغاز خواهند کرد که جزییات آن در ادامه می‌آید.
بر اساس اعلام معاونت تعاون وزارت تعاون و رفاه اجتماعی تعداد تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم با رشد هفت درصدی به ۸۸۲ تعاونی رسیده است.
معاون تعاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تشریح برنامه‌های هفته تعاون از رونمایی ۴۴ هزار میلیارد تومان مشارکت مردمی در هفته تعاون خبر داد.
​رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته ۱۰۳ هزار فرصت شغلی در حوزه مشاغل خانگی در کشور ایجاد شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در بهار ۱۴۰۲ حدود ۸.۲ درصد بوده که به این ترتیب نرخ بیکاری در ۲۴ استان کاهش یافت.
«کالابرگ الکترونیک»؛ طرحی پر سر و صدا که رییس دولت سیزدهم در کنار افزایش مستمری‌ بازنشستگان و دستگاه‌های حمایتی، تامین مسکن برای فقرا، صفر کردن مددجویان پشت‌نوبتی و تسویه بدهی‌های هزار میلیاردی سازمانی چون تامین‌اجتماعی، درصدد است با کاهش فاصله طبقاتی، معاش و سفره‌ دهک‌های پایین‌ درآمدی را تضمین‌ کند و گامی در ایجاد رفاه بیشتر بردارد.
رئیس قوه قضائیه مطرح کرد؛
رئیس قوه قضائیه گفت: بانک مرکزی می‌تواند از اضافه برداشت بانکها جلوگیری کند. چنانچه در این راستا نیاز به اصلاح قانون است، باید اقدامات مقتضی صورت گیرد.
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه طی مرحله اول «وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیونی» بازنشستگان تامین‌اجتماعی ۴۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند و سهمیه‌ها به طور کامل در این مرحله پر شد، اعلام کرد: تلاش می‌کنیم اواخر تیرماه مرحله دوم ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه باز شود.
صفحه  از ۱۷۷