شهردار منطقه ۲ گفت: به‌زودی چهار جایگاه سوخت در منطقه دو ساخته می‌شود.
دبیر شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران گفت: در فرایند احداث مسجد در بخشی از پارک قیطریه، هیچگونه درختی قطع و یا جابجا نخواهد شد.
شهردار منطقه ۷ از آغاز به کار ایستگاه متروی بهارشیراز از امروز خبر داد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: روال اخذ گواهینامه پایه یک بسیار طولانی است، بنابراین ما به دنبال تسهیل این روند از طریق راه‌اندازی دوباره طرح کارت شهری و کوتاه شدن فرایند اخذ گواهینامه پایه یک هستیم.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که حادثه شب گذشته متروی تهران خطای انسانی بوده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از استقرار ۳هزار آتش‌نشان در ۴۰۰ نقطه از پایتخت در شب چهارشنبه پایان سال خبر داد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اصرار بر سرعت زیاد در معابرخلوت برابر با حادثه است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: خط ۸ مترو تهران یکی از چهار خط جدید شبکه حمل و نقل ریلی پایتخت به حساب می‌آید که از محدوده مسعودیه در منطقه ۱۵ آغاز و تا ایستگاه سرسبز در مرز مناطق ۴ و ۸ ادامه خواهد یافت.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از اجرای طرح استقبال از نوروز(طرح بهاران) خبر داد و گفت: اکنون با اقدامات این معاونت در تمامی مناطق ۲۲گانه؛ شهر تهران در حال خانه تکانی است.
مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: در راستای عمل به قانون هوای پاک، توسعه کاشت درختان، کمربند سبز را تا پایان سال ۱۴۰۳ به طور کامل اجرا می‌کنیم.
صفحه  از ۴۳۵