تابش نور خورشید تا اندازه‌ای برای پوست صورت و بدن مفید است که میزان کافی ویتامین D بدن را تامین کند و آسیبی به پوست نرساند و فرد را در معرض ابتلا به سرطان پوست قرار ندهد. این مطلب راهنمایی است برای انتخاب ضد آفتاب با توجه به انواع مختلف پوست.
به گفته این سازمان حقوق بشری، مادر این مدل بازداشت شده که او را تا بیمارستان همراهی می‌کرد، صورت وی را در حالی که «بر اثر اقدام به حلق‌آویز کردن آبی شده بود» دیده است.
بیش از ۴۰ واحد صنفی متخلف به دلیل فروش لباس‌های نامتعارف پلمب شدند. به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ این واحد‌های صنفی اقدام به عرضه و فروش لباس‌های نامتعارف نظیر مانتو‌های نامناسب و ... کرده بودند.
خرید کردن برای اقشار مختلف مردم به ویژه بانوان همیشه یکی از لذت‌های وصف‌ نشدنی است، مخصوصا اگر پای خرید لباس، روسری، شال گردن، کت، چکمه، کفش و ... در میان باشد، حاضری ساعت‌ها در مراکز خرید بدون خستگی قدم بزنی تا بتوانی لباس مورد علاقه‌ات را خریداری کنی، اما به‌نظر می‌رسد امروز پیدا کردن لباس مناسب برای بانوان به یکی از چالش‌های این قشر تبدیل شده است.
مسابقات طراحی مد پایدار هر سال در ماه اردیبهشت به طور همزمان در سراسر دنیا برگزار می‌شود که روپاک جمشیدی طراح لباس ایرانی توانست امسال مقام دوم این مسابقات را در کشور امارات کسب کند.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از برخورد با عرضه لباس‌های مبتذل و نامتعارف زنانه و مردانه خبر داد.
وقتی بازار مژه‌های مصنوعی حسابی گرم است
یکی از پرمصرف‌ترین محصولات زیبایی بعد از لوازم آرایشی و رنگ مو در سالن‌های زیبایی،مژه‌های مصنوعی هستند.
کارشناسان و طراحان لباس در سراسر جهان بارها به این موضوع اشاره کرده‌اند که ظاهر افراد تاثیر بسیار زیادی در موفقیت و بهروزی آن‌ها در زندگی دارد. به این معنا که نوع پوشش و چگونگی هماهنگ کردن لباس‌ها می‌تواند در جذب مخاطب به‌ویژه در محیط کار باشد. این مسئله به این معنا نیست که طراحان مردم سراسر جهان را به استفاده از برندها و مارک‌های معروف لباس دعوت کنند بلکه به این معناست که استفاده از لباس‌های ساده و غیربرند نیز درصورتی‌که هماهنگی لازم را داشته باشد می‌تواند ظاهری برازنده و آراسته برایتان فراهم کند حتی اگر شما ساده‌ترین و ارزان‌ترین لباس جهان را به تن داشته باشید.
زیورآلات به‌جای مانده از عهدباستان لزوما از سنگ‌های گرانبها و فلزهای درخشانی ساخته نشدند که امروزه در سراسر جهان در گروه گرانقیمت‌ها گنجانده می‌شوند،. بسیاری ازاین زیورآلات با تراش‌های ظریف و دقیق انسان‌های عهد باستان به روی ناخن، سم، صدف و استخوان یا گیاهان ساخته و پرداخته شدند.
همه چیز درباره کاشت ابرو که این روزها مشتری زیادی دارد
مطمئن هستیم که همه اجزای صورت به‌تنهایی برای تکمیل زیبایی آن نقش مهمی را ایفا می‌کنند.به‌ویژه چشم‌ها که اولین دریچه ارتباطی ما با دیگران است و ابروها که قاب این دریچه را تشکیل می‌دهد
صفحه  از ۴۴