کد خبر: ۲۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از برخورد با عرضه لباس‌های مبتذل و نامتعارف زنانه و مردانه خبر داد.
قلم‌نیوز: سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و گرمای هوا اظهار کرد: همه ساله با نزدیک شدن به فصل تابستان، برخی از افراد سودجو و فرصت‌طلب به بهانه گرما و مدل‌های تابستانی اقدام به تولید و عرضه محصولات و پوشاکی می‌کنند که تناسبی با فرهنگ ایرانی و اسلامی ندارد و علاوه بر آن دارای طراحی یا تصاویر هنجارشکنانه است.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز مأموران پلیس اماکن با هماهنگی صنوف به تمامی واحدهای تولیدکننده و عرضه کننده پوشاک اعلام کردند که هرگونه تولید و فروش محصولات دارای تصاویر و متن های نامناسب و نیز لباس های دارای طراحی نامناسب مانند مانتو ها و پیراهن های شیشه ای و ... ممنوع بوده و در صورت مشاهده با آن برخورد خواهد شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با بیان اینکه خوشبختانه اکثر صنوف اعم از تولیدکننده و عرضه کنندگان پوشاک همکاری خوبی با پلیس داشتند، گفت: در این میان موارد معدودی هم بود که مرتکب تخلف شده بودند که به اکثر آنها هشدارهای لازم داده شد و چند موردی هم که اقدام به تکرار تخلف کرده بودند، پلمب شدند.

مرادی همچین به تولید غیررسمی برخی پوشاک نیز اشاره کرد و گفت: در برخی موارد متوجه شدیم که پوشاک در برخی کارگاه های اصطلاحا خانگی و غیرمجاز تولید می‌شود که در این خصوص نیز توصیه های لازم داده شده است. بخشی از این پوشاک نیز به شکل قاچاق وارد شده یا چند مدل و نمونه آن به شکل قاچاقی وارد شده و در مراکز غیرمجاز دوخته می‌شود که در این خصوص نیز پلیس اشراف اطلاعاتی بالایی داشته و به زودی با عاملان اصلی چنین اقداماتی برخورد خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه فروش لباس هایی که به تازگی تحت عنوان مانتو و پیراهن شیشه‌ای عرضه می‌شود ممنوع است، گفت: پلیس با موارد تخلف برخورد خواهد کرد.


خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: