کد خبر: ۱۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
در حاشیه جشنواره تاکسیرانی مطرح شد؛
شهردار تهران گفت: با توجه به برگزاری جلسه هیئت دولت در روز یکشنبه بنا داریم موضوع افزایش کرایه‌های حمل و نقل را در هیئت دولت مطرح کنیم و با توجه به شرایط پیش‌بینی می‌شود دولت نیز با افزایش کرایه‌ها مخالفت نداشته باشد.
به گزارش قلم، پیروز حناچی در حاشیه جشنواره تاکسیرانی در جمع خبرنگاران گفت: همچنین از دو سامانه پایانه هوشمند و کتاب ضوابط تاکسی‌های اینترنتی رونمایی شد.

شهردار تهران درباره نوسازی تاکسی‌های فرسوده با تاکید بر اینکه نوسازی خطوط تاکسیرانی بسیار مهم است، زیرا متوسط عمر تاکسی‌ها ۶.۸ سال است، افزود: تاکسی‌ها به دلیل بهره‌وری‌شان باید هر پنج سال یکبار تبدیل به احسن شوند، اما با توجه به افزایش قیمت خودرو مشکلاتی ایجاد شد و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا مشکلات حل شود.

حناچی درباره بیمه تاکسیرانان با بیان اینکه نبود بیمه تأمین اجتماعی مشکلاتی را ایجاد کرده بود که این موضوع در مجلس هم پرداخته شد، گفت: امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود امسال بتوانیم این مشکل را حل و فصل کنیم.

شهردار تهران در خصوص وضعیت کرایه‌های رانندگان تاکسی که با وجود گذشت دو ماه از سال هنوز افزایش نیافته است، افزود: سران قوا اعلام کرده اند که افزایش قیمت‌ها باید هماهنگ شده باشد و این مسئله فردا در جلسه هیئت دولت مطرح می‌شود.

وی درباره مدیرعامل برج میلاد نیز گفت: مدیرعامل پیشین سرپرست بود و سرپرستی نیز عنوان موقتی است و ان شاء لله به زودی مدیرعامل جدید انتخاب می‌شود.

حناچی درباره وضع طرح ترافیک خبرنگاران نیز افزود: ایده‌آل این است که همه افراد جامعه کمتر از خودرو شخصی خود استفاده کنند، اما بر اساس قانون به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود که از حقوق پرسنل شرکت خودرو شهر به بهانه کمک به سیل زدگان مبالغی برداشت شده است، گفت: بدون رضایت که برداشت نمی‌شود، اما حتماً این موضوع را پیگیری می‌کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: