کد خبر: ۱۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
در جلسه فردای شورای شهر تهران موضوع بخشودگی خسارت تأخیر تأدیه مودیان بدهکار به شهرداری تهران در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش قلم نیوز- فردا (یکشنبه ۲۸ بهمن ماه سال ۹۷) یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تالار شورا از ساعت ۹ صبح برگزار می شود.

نخستین دستور این جلسه به بررسی اعتراض ۴ مالک به رای کمیسیون ماده ۷ شهرداری تهران به تشخیص باغ بودن ملکشان اختصاص دارد و پس از اعلام رای، شورا وارد بررسی لایحه شهرداری در خصوص تعیین نرخ بازدید از خانه موزه سیمین و جلال می شود.

در ادامه این جلسه، لایحه ای بررسی می شود که طی آن شهرداری خواستار بخشودگی خسارات تاخیر تادیه مودیان بدهکار به شهرداری تهران شده است و پس از آن لایحه دیگری در خصوص اعمال اصلاحاتی در مصوبه دستورالعمل انضباطی بهره برداران از اماکن، میادین و غرف سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بررسی می شود.

قرار است در این جلسه انتخاب نماینده شورا در کمیته فنی نورپردازی شهری و صورت جلسه کمیسیون نامگذاری بررسی شود و مجدداً اعتراض ۴ پلاک ثبتی دیگر به رای کمیسیون ماده ۷ مورد بحث قرار گیرد.  

بررسی لایحه اصلاح مصوبه الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ساماندهی و یکپارچه سازی مراکز امداد و نجات در شهر تهران نیز در دستور کار یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورا قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: