کد خبر: ۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
در مجمعی که در تالار رازی تشکل شد به‌عنوان مجمع سلامت باز همین بزرگوار می‌گوید در آن دولت خرابکاری‌هایی که می‌شد نمی‌گذاشتند انتقاد کنیم می‌گفتند تضعیف دولت است، الآن دولت رفته باز نمی‎گذارند انتقاد کنند می‎گویند خودتان کارکنید، این‌گونه ایستادن در مقابل رهبری؟

به گزارش قلم نیوز سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه این شهر سخنانی را در انتقاد از رییس جمهور مطرح کرد که خلاصه آنها در ادامه منتشر می شود:


- دشمنان درصدد دو قطبی کردن جامعه هستند، یک‌قطب جامعه بی‌دین‌ها و لائیک‌ها دست‌به‌دست هم بدهند و در مقابل کسانی که زیر پرده اشکشان از رهبری در این نظام حمایت می‌کنند، بایستند.


- دشمن به دنبال این توطئه است که اردوکشی عده‌ای لائیک بی‌دین در کشور ما راه بیاندازد در مقابل جمعیت تبار زهرا(س) و علی(ع) که دنبال رهبری راه افتاد.


- مقام معظم رهبری در افطاری ماه رمضان امسال که مسؤولان و هیئت دولت در خدمت ایشان بودند فرمودند ما نقض پیمان و نقض برجام نمی‌کنیم اما اگر آن‌ها نقض کنند و برجام را پاره کنند، ما برجام را آتش می‌زنیم.


- یکی از عزیزان مسؤول ما شنبه گذشته در یک سخنرانی می‌گوید برخی فکر کرده‌اند، یک منقلی درست‌شده که برجام را در آن بیاندازند و آتش بزنند، این حرف از یک مسؤول نظام در مقابل مقام معظم رهبری که ستون خیمه نظام است چه معنایی دارد؟


- مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان فرمودند بعضی‌ها دست‌وپا می‌زنند برای اینکه مردم را از جنگ بترسانند و به‌عنوان تهدید جنگ دغدغه جنگ در مردم به وجود بیاورند و از طرف دیگر به ما ضربه بزنند.


- اگر استکبار جهانی بداند امروز صبح می‌تواند جنگ راه بیاندازد، این کار را به ظهر نخواهد انداخت اما این‌ها ناتوان و عاجز هستند.


-  از آن‌طرف این آقای عزیز بزرگوار می‌گوید اگر برجام نبود و منشور 7 سازمان ملل درباره ما اجرا می‌شد، تاکنون درباره هیچ کشوری اجرانشده مگر آنکه آن را به جنگ رسانده‌اند و نظامش را براندازی کردند.


- این حرف مقابل حرف رهبری است، چند سال پیش از رهبر معظم انقلاب استفتاء شد که معنای التزام عملی به ولایت‌فقیه چیست، ایشان فرمودند ولایت‌فقیه ولایت ائمه اطهار(ع) و رسول‌الله(ص) است و التزام به ولی‌فقیه این است که اگر ولی‌فقیه دستوری داد اطاعت کنند و اگر اطاعت نکردند این منافی با التزام عملی است.


- مسئله التزام به ولایت‌فقیه جزء شرایط مسؤولان ممتاز درجه‌یک کشور است، آن‌وقت درباره ولایت‌فقیه این حرف را بزنند.


- هفته گذشته رهبر معظم انقلاب مشکلات مردم خوزستان را مورداشاره قراردادند و فرمودند این مشکل را حل کنید و درست نیست که به گردن دولت‌های قبل بیاندازید، اگر شما مشکل مردم را حل نکنید آیندگان هم به گردن شما خواهند انداخت.


- در مجمعی که در تالار رازی تشکل شد به‌عنوان مجمع سلامت باز همین بزرگوار می‌گوید در آن دولت خرابکاری‌هایی که می‌شد نمی‌گذاشتند انتقاد کنیم می‌گفتند تضعیف دولت است، الآن دولت رفته باز نمیگذارند انتقاد کنند میگویند خودتان کارکنید، این‌گونه ایستادن در مقابل رهبری؟


- مردم همه عظمتی که برای شما مسؤولان قائل‌اند به خاطر رهبری است.


- کی آقا گفتند رها کنید؟ معاون اول دولت گذشته را در زندان انداختند، آقا گفتند شما بیایید مشکل را حل کنید، شما مشکل را حل کنید، نگفتند رها کنید، رها نکردند، معاون اول دولت گذشته الآن در زندان است.


- امیدواریم عزیزان ما از بی‌توجهی این حرف‌ها را زده باشند اما اگر به دنبال راه انداختن اردوکشی انتخاباتی با عده‌ای لائیک، ضد رهبری و ضد ولایت باشند، خیانت به خون شهدا و صدیقه اطهر(س) است و ان‌شاءالله عزیزان ما این‌گونه نیستند.


- عزیزان ما لابد متوجه نبودند که حرف‌هایشان چه عوارض و معنایی دارد اما این‌گونه ایستادن در مقابل مقام معظم رهبری خطر تحقق ایده ناپاک دشمن را دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن ایده ناپاک خودش در توطئه و فتنه دوقطبی سازی مردم اجرا می‌کند.

منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: