کد خبر: ۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
معاون امنیتی وزیر کشور:
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: شنیده‌ام برخی از دادستان‌ها، رئیس اداره‌ای را می‌خواهند که باید آب فلان‌جا را وصل کنی وگرنه باید پاسخ بدهی؛ ما چنین چیزی نداریم و مجلس این قانون را تصویب نکرده است.
به گزارش قلم نیوز حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در همایش مجریان انتخابات ریاست جمهوری سال 96 اظهاراتی داشت که مهم ترین موارد آن بدین شرح است: 

رسانه‌های خارجی می‌گویند چرا در ایران اقدام تروریستی صورت نمی‌گیرد؛ به گونه‌ای که حتی ما را با همکاری با تروریست‌ها متهم می‌کنند، اما واقعیت ماجرا آن است که اقداماتی که در حوزه امنیتی صورت می‌گیرد، مانع از بروز هر گونه تهدید، بحران و یا تحرکات امنیتی در ایران شده است.

متأسفانه مردم از روی ناآگاهی این آمارهای غیرواقعی را دست به دست می‌کنند که این آمارها نیز هدفش تنها تخریب دولت نیست، بلکه کل نظام را نشانه رفته است. اخیراً آماری دادند که قبل از انقلاب ۱۷۰ دانشگاه ساخته شده است؛ این تردیدات و شبهات را در سطح جامعه پمپاژ می‌کند و دیگر دنبال آن نمی‌رود که آیا این آمارها واقعی است یا خیر؟

فعالیت گروهک‌های معاند در سال آینده و در آستانه انتخابات تشدید خواهد شد، البته ما نظارت دقیق بر هر نوع تحرکاتی خواهیم داشت. این گروه‌ها شدیداً به دنبال یارگیری در داخل کشور هستند و مسئله «ترامپیسم» نیز مزید بر علت شده است که این موضوع، تدابیر خود را می‌طلبد.

در یک موردی دادستان گفته‌اند باید فرد سخنران دستگیر شود و خود دادستان هم با نیرو رفته آنجا و دوستان دادستانی گفتند فردا جلسه داریم و رسیدگی می‌کنیم و ما گفتیم نخیر الان باید رسیدگی شود، چرا که در قانون گفته شده، اگر کسی خلاف قانون صحبت کرد، باید از او توضیح بخواهیم. مثلاً من اگر همین الان صحبتی خلاف قانون و امنیت ملی کردم، باید از من توضیح بخواهند.

شنیده‌ام برخی از دادستان‌ها، رئیس اداره‌ای را می‌خواهند که باید آب فلان‌جا را وصل کنی وگرنه باید پاسخ بدهی؛ ما چنین چیزی نداریم و مجلس این قانون را تصویب نکرده است. اگر استان‌ها می‌خواهند پیشگیری جرم شود، باید با هماهنگی باشد، چرا که این تداخل‌ها، وقت و انرژی همه را می‌گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: