کد خبر: ۴۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از آمادگی زیرساخت‌های سوخت‌رسانی در ایام نوروز خبر داد و گفت: میانگین توزیع روزانه بنزین ۱۴۴ میلیون لیتر بود که پیش‌بینی می‌شود این رقم طی این روزها به ۱۵۰ میلیون لیتر برسد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، فضل‌الله اکبری به آمادگی مناطق با توجه به گستره عملیاتی این شرکت در ایام نوروز که امسال مصادف با ایام مبارک ماه رمضان است، اشاره و تصریح کرد: هماهنگی بیش از پیش با مجتمع‌های خدماتی رفاهی برای خدمات‌رسانی مناسب و آمادگی بیشتر در ایام تعطیلات نوروز را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی که در نشستی ویدیوکنفرانسی با حضور مدیران مناطق سی‌وهفت‌گانه و دبیران کارگروه ستاد تسهیلات نوروزی کشور که مدیران عملیات، تأمین و توزیع، سامانه هوشمند سوخت، منابع انسانی و رئیس روابط عمومی نیز حضور داشتند، سخن میگفت، بر آمادگی جایگاه‌های عرضه  گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) برای استقبال از مسافران نوروزی تأکید و از تلاش و تعهد مجموعه کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خدمت‌رسانی مطلوب و به‌موقع تشکر و قدردانی کرد.

مرتضی عابدینی، مدیر تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز با اشاره به تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه کارکنان در سراسر کشور و ذخیره‌سازی مناسب سوخت پیش از ایام نوروز اعلام کرد: امسال با توجه به شرایط جوی حاکم، تأمین و توزیع سوخت نیروگاه‌ها به‌صورت پایدار و مداوم انجام شده است.

علی‌اکبر عرب‌عامری، مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز در این باره گفت: به‌واسطه تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان، تعطیلات بیشتری خواهیم داشت و باید پیش‌بینی‌های لازم پیش از آغاز تعطیلات در حوزه ذخیره مناسب سوخت به‌صورت محلی در مناطق انجام شود و این مهم با همت و تلاش و انسجام بیشتر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح نظارت بر عرضه در جایگاه‌های سوخت از نیمه اسفندماه آغاز می‌شود و تا نیمه فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده گروه‌های عملیاتی گسترده‌ای را به مسیرهای مختلف اعزام خواهیم کرد.

مدیر عملیات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با تأکید بر تشکیل نشست‌ها با جایگاه‌داران، انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل‌ونقل پیش از این ایام برای ارائه خدمات مطلوب اظهار کرد: پیش‌بینی‌های لازم درباره ذخیره نفت سفید و گاز مایع با توجه به شرایط آب و هوایی و امکان برودت هوا در ایام تعطیلات نوروز در دستور کار قرار دارد.

محمد صادقی، مدیر سامانه هوشمند سوخت نیز تأکید کرد: تجهیزات و تأسیسات مرتبط با سامانه هوشمند سوخت در مناطق به‌صورت کامل بررسی شده و تعمیر و رفع خرابی تجهیزات پیش از آغاز تعطیلات با همکاری ستاد در دستور کار قرار گرفته است.

محسن مؤمنی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز از آغاز اجرای طرح نظارت بر سوخت‌رسانی نوروزی خبر داد و گفت: اجرای این طرح ۲۰ اسفندماه امسال در آیینی به‌صورت همزمان در ستاد و مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آغاز خواهد شد.

وی هدف از اجرای این طرح نظارتی را آمادگی کامل و رفع کاستی‌های احتمالی جایگاه‌ها و بررسی وضع تجهیزات، عملکرد و کیفیت ارائه خدمات بیان کرد.

رئیس‌ روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تأکید بر مستندسازی فعالیت‌های سوخت‌رسانی در سراسر کشور گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، کارشناسان مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در همه روزهای نوروز آمادگی دارند هرگونه پیشنهاد، شکایت و انتقاد را در کمترین زمان ممکن پاسخگو باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: