کد خبر: ۴۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۷ آبان ۱۴۰۲
«ریدلی اسکات» فاش کرد که در حال تدوین ۹۰ دقیقه فیلمبرداری شده از «گلادیاتور ۲» است، اما ادامه فیلمبرداری به دلیل اعتصابات هالیوود متوقف شده است.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، «ریدلی اسکات» اخیرا در گفتگویی با نیویورکر فاش کرد که در حال ویرایش ۹۰ دقیقه فیلمی است که توانسته تاکنون برای «گلادیاتور ۲» بگیرد، قبل از اینکه اعتصابات هالیوود تولید را متوقف کند.

«اسکات» در حال فیلمبرداری دنباله «گلادیاتور» در مراکش بود که فیلمبرداری این فیلم به به سبب اعتصاب اتحادیه بازیگران آمریکا برای مدت نامعلومی متوقف شده است و  تا زمانی که مشکل این اعتصاب حل نشود، او نمی تواند تولید را از سر بگیرد.

در این فیلم که ادامه فیلم موفق «گلادیاتور» در سال ۲۰۰۰ است بازیگرانی چون «پاول مسکل»، «پدرو پاسکال»، «دنزل واشنگتن» و «کانی نیلسن» ایفای نقش می کنند و «ریدلی اسکات»، همانند قسمت اصلی کارگردانی را با فیلمنامه‌ای از «دیوید اسکارپا» بر عهده دارد.

در قسمت اصلی فیلم «گلادیاتور»، «راسل کرو» در نقش ماکسیموس سرباز رومی که به بردگی گرفته شده بود ظاهر شد که در تلاش برای گرفتن انتقام از کومودوس امپراتور غاصب رومی با بازی «واکین فینیکس» است. شخصیت اصلی گلادیاتور در انتهای فیلم اصلی می‌میرد و فیلم جدید با محوریت شخصیت «لوسیوس» پسر خواهر کومودوس ساخته می‌شود که به شدت تحت تاثیر شخصیت ماکسیموس قرار می‌گیرد.

«پاول مسکل» بازیگر فیلم‌های «مردم معمولی» و «افترسان» برای ایفای نقش اصلی لوسیوس در این فیلم مقابل دوربین رفته است. «مسکل» پس از ایفای نقش در اقتباس پربیننده از رمان «مردم عادی» نوشته «سالی رونی»، در کنار «اولیویا کولمن» در «دختر گمشده» و «امیلی واتسون» در فیلم «مخلوقات خدا» بازی کرد و برای درام «افترسان» مورد تحسین قرار گرفت.

«ریدلی اسکات» پس از ساخت فیلم «ناپلئون» با بازی «واکین فینیکس» در نقش «ناپلئون بوناپارت»، ساخت دنباله فیلم «گلادیاتور» را آغاز کرده است و این دنباله قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ روی پرده سینماها برود.

قسمت اصلی «گلادیاتور» در سال ۲۰۰۰ در مجموع به فروشی بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافت و در ۱۱ شاخه نیز نامزد اسکار شد و در نهایت اسکار بهترین فیلم و بازیگر مرد را کسب کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: