کد خبر: ۴۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۲
مدیرعامل بانک تجارت در رویداد برند کارفرمایی:
مدیرعامل بانک تجارت بر اهمیت برند کارفرمایی در ارتقاء سطح تعامل با نیروهای کارآمد ایجاد انگیزه در کارکنان سازمان‌ها تاکید کرد و از پیگیری برای تبدیل شدن این بانک به برندی مشهور در عرصه کارفرمایی خبر داد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از خبرنگار مدیریت روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در جریان رویداد برند کارفرمایی که عصر چهارشنبه هشتم شهریورماه با حمایت بانک تجارت برگزار شد با اشاره به اهمیت برند کارفرمایی در موفقیت سازمان گفت: کارفرمایی مطلوب موجب افزایش اعتبار و ارزندگی و بهبود تصویر ذهنی کارکنان، مشتریان و عموم مردم از مجموعه است و برند شدن در این عرصه می‌تواند هزینه‌های یک سازمان را کاهش و سطح تعامل با نیروهای ارزنده را افزایش دهد و انگیزه بیشتری را در شرکای سازمانی ایجاد کند.

مدیرعامل بانک تجارت از حمایت‌های مالی و اعتباری این بانک از نیروهای انسانی شرکای تجاری خود به‌منظور ارتقای انگیزه و بهبود معیشت آنها خبر داد‌ و گفت: رویکرد اصلی بانک تجارت از سال ۱۴۰۰ مشارکت بلندمدت با صاحبان کسب‌وکارهای مختلف بوده، اما از سال ۱۴۰۱، ضمن تداوم و تحکیم این مزیت رقابتی، به حوزه ارائه خدمات به اشخاص حقیقی و مشتریان خرد توجه و تمرکز بیشتری شد و برای نیل به این هدف اصلاحاتی نیز در ساختار سازمانی بانک صورت گرفت.

اخلاقی در خاتمه اظهار داشت: بانک تجارت در تلاش است با کمک به راهبران سازمان‌ها و کسب‌وکارها در جهت افزایش انگیزه نیروهای انسانی و بهبود معیشت آنها و تأثیر خرد و کلان این اقدامات بر بهبود وضعیت روحی، روانی و اقتصادی نیروهای انسانی نقش آفرینی کند.

***

رویداد برند کارفرمایی توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت بانک تجارت باهدف بررسی چالش‌ها، الزامات و فرصت‌های سازمان‌ها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تأثیرگذار کسب‌وکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ سازمانی برگزار شد.

شانزده سخنران از شرکت‌های صاحب اعتبار در این رویداد به موضوعاتی نظیر؛ راه‌کارهای جذب و نگهداشت منابع انسانی و نقش روابط‌عمومی در توسعه برند کارفرمایی؛ چالش‌های جذب نیروی انسانی متخصص در کسب‌وکارهای خارج از تهران؛ تجربه افراد و نقش آن در برند کارفرمایی پرداختند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: