کد خبر: ۴۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۱۰ تير ۱۴۰۲
در حکمی از سوی معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست پدرام جدی به عنوان سرپرست دفتر مشارکت های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست در حکم دکتر علی سلاجقه خطاب به سرپرست دفتر مشارکت های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان اینچنین آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت "سرپرست دفتر مشارکت های مردمی و مسئولیت اجتماعی" منصوب می‌شوید.

تولید و تأمین محتوای کیفی براساس آموزه های ایرانی و اسلامی برای خانه‌های محیط زیست به عنوان بسترهای اصلی مردمی سازی مبتنی بر نیروی متخصص جهادی و تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی، ترویج و توسعه مفاهیم، الگوها و ارزش‌های دینی و ملی در جهت نوسازی سرمایه اجتماعی و مشارکت بخشی مردم در امر حفاظت محیط زیست، برنامه‌ریزی برای مشارکت جوامع محلی، اقشار و بهره گیری از ظرفیت سمن‌ها به منظور افزایش میزان نقش آفرینی در برنامه‌های حفاظت و صیانت از محیط زیست و توجه و به‌کارگیری خلاقیت و نوآوری های اجتماعی با رویکرد مدیریت مردم پایه در عرصه حکمرانی محیط زیست مورد اهتمام قرار گیرد.

 امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به "عدالت محوری"، "روحیه انقلابی"، "مردم داری"، "پاکدستی و فساد ستیزی"، "قانون مداری"، "مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

جدی دارای مدرک کارشناسی ارشد آموزش محیط زیست است و پیش از این‌مشاور رسانه ای رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مشاور رسانه ای فرماندهی یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست بودو او دبیری گروه دانشگاه و علم وفناوری خبرگزاری‌دانشجو و عضویت در میز کشاورزی و منابع طبیعی مرکز بررسی های راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه کاری خود دارد. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: