کد خبر: ۴۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
مدیرعامل آبفای تهران با اشاره به قطعی و نوسان فشار آب در برخی از مناطق طی روزهای گذشته گفت: به مرور نوساناتی که در شبکه به وجود آمده بود برطرف می‌شود و اگر موردی هم بعضی از شهروندان داشته باشند با ۱۲۲ تماس بگیرند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، محسن اردکانی - مدیرعامل آبفای تهران - اظهار کرد: الان خوشبختانه با توجه به اینکه فرآیند تصفیه آب بعد از اینکه انتقال آب به شهر تهران صورت گرفته و ساعاتی را طول می‌کشد، این فرآیند در حال حاضر طی شده و امروز صبح خوشبختانه در هیچ نقطه‌ای از شهر قطعی آب نداریم.

وی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی افزود: به مرور این نوساناتی که در شبکه به وجود آمده بود انشاالله برطرف می‌شود و اگر موردی هم بعضی از شهروندان داشته باشند با ۱۲۲ تماس بگیرند و در خدمتشان هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اعلام اینکه امروز فشار شبکه توزیع آب تمامی مناطق تهران به حالت معمول باز می‌گردد، گفت: آب پایدار و با کیفیت در شبکه توزیع آب تهران برقرار است.

اردکانی افزود: آب شرب شبکه آبرسانی تهران از بالاترین استانداردهای ملی و جهانی بهره می‌برد و علاوه بر آزمایشگاه‌های تخصصی مرجع این شرکت، کیفیت آب شرب شهروندان به صورت مداوم و مستمر از طریق وزارت بهداشت پایش می‌شود.

او تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان تهران با استفاده از هفت تصفیه‌خانه بزرگ و مدرن، شبکه آبرسانی تهران را پشتیبانی می‌کند و بحمدالله حادثه بزرگ انسداد رودخانه کرج در جاده چالوس برطرف و آب پایدار و سالم و استاندارد در شبکه جاری است و تا پایان امروز فشار شبکه عادی خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: