کد خبر: ۴۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن عیادت شبانه از آسیب‌دیدگان حادثه پله برقی در ایستگاه شهید بهشتی از برگزاری جلسه ریشه‌یابی این حادثه خبر داد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی نصیری به همراه رئیس شرکت شهر سالم و نمایندگان مترو با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) از مصدومان حادثه پله برقی مترو عیادت کرد و ضمن دلجویی از مصدومان و خانواده آنها از پیگیری شهرداری تهران تا درمان کامل این افراد خبر داد.

جانشین شهردار در مدیریت بحران و پدافند غیر عامل ضمن عذرخواهی از خانواده مصدومان افزود: جلسه ریشه‌یابی این حادثه صبح روز چهارشنبه (امروز) با حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو برگزار می‌شود تا از وقوع چنین حوادثی پیشگیری شود.
نصیری گفت: بر اثر حادثه پل برقی مترو شهید بهشتی در عصر روز سه شنبه (دیرور) 18 نفر مصدوم شده بودند که 11 نفر از آنان به صورت سرپایی در محل درمان و 7 نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند که 4 نفر به بیمارستان امام خمینی و 3 نفر به بیمارستان یاس منتقل شدند که تاکنون 5 نفر از آنها مرخص شده و 2 مصدوم دیگر نیز حال عمومی خوبی داشته و به زودی مرخص می‌شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: