کد خبر: ۲۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۲۲ دی ۱۳۹۹
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: مهلت ثبت نام در سامانه سجام و احزار هویت سهام داران سهام عدالت تا پایان دی ماه تمدید شد.
قلم‌نیوز:"حمید شیخ اسدی" امروز با اشاره به اینکه سهامدارانی که روش غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب کردند فرصت دارند تا پایان دی ماه در این سامانه ثبت نام کنند، افزد: افرادی که در این مدت ثبت نام کنند از مزایای سهام خود بعد از تشکیل مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: تمدید ثبت نام در سجام به منظور امکان پذیری مشارکت حداکثری سهامداران و جلوگیری از تضییع حقوق مالکان سهام با تایید وزارت اقتصاد و سازمان بورس و اوراق بهادار کشور انجام شد.

شیخ اسدی از همه سهامداران استان کرمان درخواست کرد در فرصت ایجاد شده، تلاش کنند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ترجیحاً به صورت غیرحضوری و از طریق اینترنت خانگی با مراجعه به سایت www.sejam.ir نسبت به ثبت‌نام در سامانه سجام اقدام کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان بیان کرد: کسانی که برای ثبت‌نام در سامانه سجام اقدام نکنند هرچند کماکان مالک دارایی سهام عدالت خود هستند اما امکان معامله سهام (خرید و فروش سهام)، دریافت سود سالانه، شرکت در مجامع الکترونیک شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان و ... را نخواهند داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که با مشارکت حداکثری سهامداران سهام عدالت غیرمستقیم استان و با برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان در آینده ای نزدیک، هیئت مدیره جدید شرکت را انتخاب کرد.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: