کد خبر: ۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
رضایی خبر داد:
سخنگوی فدراسیون کشتی از بررسی و تایید نهایی شرایط امکانات در شیراز و برگزاری رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی در این شهر خبر داد.
برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در شیراز قطعی شد

علیرضا رضایی در شرایطی در گفتگو با خبرنگار مهر این خبر را تایید کرد که چندی پیش میزبانی شیرازی‌ها بنا به برخی دلایل از جمله ناهماهنگی و عدم انجام تهعدات لازم در زمان مورد نظر در هاله ای از ابهام قرار داشت و فدراسیون کشتی بدنبال تغییر شهر میزبانی بود.

سخنگوی فدراسیون کشتی در ادامه اظهار داشت: صبح امروز حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون به شیراز سفر کرد و با امضای تفاهم نامه با مسئولان ورزشی این شهر قرار شد تا رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی طبق اعلام قبلی در این شهر برگزار شود.

به گفته رضایی، سالن برگزاری مسابقات طبق گزارش اعلام شده آماده میزبانی این رویداد بزرگ است و اگر همه چیز طبق برنامه و تفاهمنامه فدراسیون کشتی و مسئولان ورزشی استان پیش برود، هیچ مشکلی در برگزاری این مسابقات در شیراز وجود نخواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه اتحادیه جهانی کشتی (UWW) به دقت پیگیر میزبانی جام جهانی است ما با جدیت پیگیر انجام تعهدات مسئولان استان فارس بودیم که با توجه به تفاهمنامه امروز و اعلام آمادگی رسمی و قطعی مسئولان ورزشی شیراز،  اقدامی در خصوص تغییر میزبانی صورت نخواهد گرفت.

رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۶ میلادی روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۹۵ در ایران برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: