کد خبر: ۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
قیمت ها کاهش می یابد؛
مسئولان وزارت ورزش و سازمان لیگ در تازه ترین نشست خود نحوه بلیت فروشی دیدارهای استقلال و پرسپولیس را مشخص کردند.
مهدی تاج در خصوص وضعیت بلیط های بازی های باقی مانده استقلال و پرسپولیس درلیگ برتر، اظهار داشت: جلسه ی بررسی شیوه بلیط فروشی بازی های باقی مانده سرخابی ها با حضور بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال، طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس و کارشناسان سازمان لیگ در دفتر مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

وی با بیان این که فروش بلیط رایگان فرصت مناسبی را برای لیگ ایجاد کرد و باعث شد جمعیت کثیری در میانه هفته به تماشای بازی ها بیایند، افزود: با توجه به ظرفیت ایجاد شده و همچنین باتوجه به این نکته که فروش بلیط رایگان امکان محاسبه آمار دقیق تماشاگران را از ما می گرفت و نمی توانستیم خیل عظیم جمعیتی که برای ورود به طبقه دوم ورزشگاه می آمدند را سازمان دهی کنیم، مقرر شد در جلسه ای دیگر با کارشناسان دو باشگاه، تماشاچیان کارت ورود به ورزشگاه را با قیمتی بسیار نازل خریداری کنند.

تاج در همین خصوص اظهار داشت: سال آینده سازمان لیگ بعد از مصوبه هیات رئیسه، کلیه بلیط فروشی ها و اداره ورزشگاه ها را بر عهده خود باشگاه ها قرار می دهد تا بر اساس این مکانیزم تعریف شده، درآمد روز مسابقه به جیب باشگاه مربوطه برود و در کل بلیط فروشی در اختیار آن ها قرار گیرد.

رئیس سازمان لیگ فوتبال کشور در خصوص مصوبات جلسه امروز خاطرنشان کرد: برای 4 بازی استقلال، 4 بازی پرسپولیس و یک بازی مشترک مقرر شد تسهیلاتی فراهم شود که این بلیط ها با قیمتی نازل که تنها پول کارت ورود به ورزشگاه محاسبه می شود، در اختیار تماشاچیان قرار گیرد. ممکن است این نحوه بلیط فروشی به سایر باشگاه های فوتبال نیز تعمیم داده شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: