کد خبر: ۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور، گفت: تمام بیمه شدگان صندوق کشاورزان و روستاییان، بسته حمایتی دو میلیون ریالی دریافت می کنند.

به گزارش قلم نیوز- "محمدرضا واعظ مهدوی" عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در مراغه، اظهار داشت: براساس تصمیم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تخصیص بسته‌های حمایتی، اولویت با روستاییان، عشایر و کشاورزان است.

وی با اشاره به اینکه تخصیص بسته حمایتی یکی از اقدامات دولت برای کاهش مشکلات شهروندان و اقشار کم درآمد است، افزود: در مرحله بعدی توزیع بسته حمایتی تلاش می شود همه ۵۸۰ هزار بیمه شده فعال صندوق که تاکنون بسته معیشتی دریافت نکرده‌اند، مشمول طرح شوند.

وی سپس گفت: هفته گذشته برای اولین بار به حساب ۱۰۰ هزار نفر از مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر واریز شد.

واعظ مهدوی همچنین با اشاره به اینکه دولت از بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر حمایت همه جانبه دارد، افزود: براساس اصل ۲۹ قانون اساسی، بیمه یک حق همگانی است و همه شهروندان بایستی از آن برخوردار شوند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور سپس با اشاره به اینکه نگران آینده افراد بدون بیمه هستیم، ادامه داد: شناسایی و استخراج جمعیت بیمه نشده کشور در دستور کار قرار گرفته و به زودی کدملی و کدپستی دقیق تمام افراد بدون بیمه در اختیار صندوق و کارگزاران قرار می‌ گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: