کد خبر: ۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
در جریان معاملات امروز؛
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه دهم بهمن ماه) ۹۷، همانند روز قبل، با تقویت ۱۴۱ واحدی معادل ۰.۰۹ درصد به رقم ۱۶۰ هزار و ۲۹۴ واحد رسید.

به گزارش قلم نیوز- امروز تالار شیشه‌ای در پنجمین و آخرین روز کاری هفته جاری، همانند روز قبل، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۴۱ واحدی معادل ۰.۰۹ درصد به رقم ۴۶ هزار و ۴۶۶ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز همانند چهار روز گذشته با رشد ۲۰۶ واحدی معادل ۰.۷۰ درصد، عدد ۲۹ هزار و ۸۳۵ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۴۵ واحدی معادل ۰.۷۰ درصد به رقم ۲۰ هزار و ۹۷۳ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۳۰۵ واحد افزایش معادل ۰.۱۷ درصد را رقم زد و به سطح ۱۷۵ هزار و ۵۸۶ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۱۳۷ واحد افزایش معادل ۰.۱۲ درصد به رقم ۱۱۹ هزار و ۳۷۴ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۱۲۲ واحد افزایش معادل ۰.۰۴ درصد همراه بود و عدد ۳۱۳ هزار و ۱۴۸ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۱۰:۰۵ داشت و در سطح ۱۶۰ هزار و ۴۹۱ واحد قرار گرفت.

منبع: تابناک

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: