کد خبر: ۹۱۷۵
تعداد کل نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
پس از انتشار خبر انتصاب میثم طائب به سرپرستی مدیریت فناوری اطلاعات یکی از شرکت های شهرداری تهران حاشیه هایی در خصوص ژن خوب بودن وی و ارتباطش با رییس سازمان اطلاعات سپاه در کانال های تلگرامی ایجاد شد.
قلم نیوز: احسان مازندرانی: پس از انتشار خبر انتصاب میثم طائب به سرپرستی مدیریت فناوری اطلاعات شرکت شهروند حاشیه هایی در خصوص ژن خوب بودن وی و ارتباطش با رییس سازمان اطلاعات سپاه در کانال های تلگرامی ایجاد شد.

به گزارش قلم نیوز، میثم طائب با سابقه 13 سال فعالیت در شهرداری تهران فرزند محسن طائب است و هیچ نسبتی با حجج الاسلام آقایان مهدی و حسین طائب ندارد؛ پدرش در دوره ریاست جمهوری مرحوم هاشمی رفسنجانی از کارکنان نهاد ریاست جمهوری بود که سالها پیش بازنشسته شده است. 

وی دارای مدارک دانشگاهی مهندسی فناوری اطلاعات با گرایش شبکه از دانشگاه سازمان فناوری شهرداری تهران، آمار از دانشگاه علامه طباطبایی و MBA است. پیش از این در سال های 83 تا 95 مدیر فناوری اطلاعات موسسه نشر شهر و مشاور فروش و بازاریابی داده محور فروشگاه های زنجیره ای بوده است.طراحی و راه اندازی  سایت های فروش آنلاین برای صنایع غذایی و فرهنگی، انجام تحلیل های هوش تجاری IB و طراحی بازایابی و تبلیغات از جمله مهارت های میثم طائب به شمار می رود.

روز گذشته طى حكمى از سوى مسعود سريع القلم مدیر عامل شرکت شهروند، میثم طائب به عنوان سرپرست مديريت فناوری اطلاعات شرکت شهروند منصوب شد.




منبع: قلم نیوز
انتشار یافته: ۲
همکلاسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
جناب طائب یاد دانشگاه شیراز افتادم
ریاضی کاربردی شبانه
احمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
جناب آقای طائب سلام علیکم
برادر بزرگوارم حتما به خاطر دارید زمانی را که تصادف کردم در چندین سال پیش,و زحمت کشیدید و با آمدن به منزلمان در حوالی مسجد آقای ضیاءآبادی مداوایم کردید.
بزرگوار ! بار دیگر به کمک شما شدیدا نیازمندم. یکی از عزیزانم ببش,از یکسال است در رنج و گرفتاری بعد از عمل جراحی به سر میبرد.
استاد نظر عنایتی داشته باشید.
ارادتمندتان
رخشیجان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: