کد خبر: ۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۶
عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان این که صداوسیما بر خلاف نظر بعضی‌ها در اتفاقات اخیر بسیار خوب عمل کرده است، گفت: من موافق فیلتر تلگرام بودم؛ چرا که نمی‌توانیم اجازه دهیم هر کس هر غلطی خواست در این کشور بکند.
مصطفی میرسلیم در گفت‌وگو با جماران در مورد نوع مواجهه صداوسیما با ناآرامی‌های اخیر کشور عنوان کرد: «صداوسیما در این مورد بسیار خوب کار کرد. بر خلاف نظر خیلی‌ها صداوسیما در این وقایع خدمت ارزنده‌ای کرده است. آن چه خدمت نکرد و خیانت کرد، فضای مجازی بود. متاسفانه از تلگرام سوءاستفاده کردند و شبکه آمدنیوز که وابسته به منافقین بود، خیلی خیانت کرد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا موافق فیلتر تلگرام هست، اظهار کرد: بله، ما که نمی‌توانیم آزاد بگذاریم هر کسی هر غلطی خواست در این کشور بکند. می‌گویند کسب و کار مردم با مشکل مواجه می‌شود؛ در حالی که ما خودمان پیام‌رسان ملی‌مان را راه می‌اندازیم، خوب هم هست و مردم می‌توانند از آن طریق کارشان را ادامه دهند.

میرسلیم در مورد برخورد و مواجهه نظام با این اتفاقات بیان داشت: ناگزیر در چنین اتفاقاتی این چیزها پیش می‌آید. وقتی یک بلبشو به این عظمت در کشور رخ می‌دهد که ۷۰، ۸۰ شهر را درگیر می‌کند و عده بسیار زیادی را ملتهب می‌کند. طبیعی است که دستگاه قضایی نیز عاملین را دستگیر و به پرونده‌ها رسیدگی کند. ممکن است این رسیدگی یک مقدار طول بکشد. قاعدتا باید سریع برخورد کنند تا متوجه شوند که ریشه‌ها کجاست.

او در مورد منشاء اعتراضات گفت: من فکر می‌کنم تا حالا مقدار زیادی ریشه‌های این التهاب‌ها مشخص شده و به زودی اعلام خواهد شد. ریشه اصلی آن خارجی است اما از ایادی داخلی هم استفاده کرده‌اند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: