میرسلیم: موافق فیلتر تلگرام بودم
مصطفی میرسلیم در گفت‌وگو با جماران در مورد نوع مواجهه صداوسیما با ناآرامی‌های اخیر کشور عنوان کرد: «صداوسیما در این مورد بسیار خوب کار کرد. بر خلاف نظر خیلی‌ها صداوسیما در این وقایع خدمت ارزنده‌ای کرده است. آن چه خدمت نکرد و خیانت کرد، فضای مجازی بود. متاسفانه از تلگرام سوءاستفاده کردند و شبکه آمدنیوز که وابسته به منافقین بود، خیلی خیانت کرد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا موافق فیلتر تلگرام هست، اظهار کرد: بله، ما که نمی‌توانیم آزاد بگذاریم هر کسی هر غلطی خواست در این کشور بکند. می‌گویند کسب و کار مردم با مشکل مواجه می‌شود؛ در حالی که ما خودمان پیام‌رسان ملی‌مان را راه می‌اندازیم، خوب هم هست و مردم می‌توانند از آن طریق کارشان را ادامه دهند.

میرسلیم در مورد برخورد و مواجهه نظام با این اتفاقات بیان داشت: ناگزیر در چنین اتفاقاتی این چیزها پیش می‌آید. وقتی یک بلبشو به این عظمت در کشور رخ می‌دهد که ۷۰، ۸۰ شهر را درگیر می‌کند و عده بسیار زیادی را ملتهب می‌کند. طبیعی است که دستگاه قضایی نیز عاملین را دستگیر و به پرونده‌ها رسیدگی کند. ممکن است این رسیدگی یک مقدار طول بکشد. قاعدتا باید سریع برخورد کنند تا متوجه شوند که ریشه‌ها کجاست.

او در مورد منشاء اعتراضات گفت: من فکر می‌کنم تا حالا مقدار زیادی ریشه‌های این التهاب‌ها مشخص شده و به زودی اعلام خواهد شد. ریشه اصلی آن خارجی است اما از ایادی داخلی هم استفاده کرده‌اند.»