کد خبر: ۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
مدیر باشگاه العین سخنان توهین آمیزی را درباره تماشاگران ایرانی بر زبان آورد و تاکید کرد که در دیدار تیمش برابر استقلال تهران بازی جوانمردانه رعایت نشده است.
 استقلال در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توانست با یک گل العین امارات را از پیش رو بردارد. با وجود این که این دیدار بدون هیچ مشکلی برگزار شد و هواداران استقلال تنها تیم محبوب خود را تشویق کردند اما بازهم اماراتی‌ها به دنبال بهانه تراشی هستند.

عصام عبدالله، مدیر باشگاه العین امارات سخنان عجیبی را بر زبان آورد. او گفت‌: انتظار هر چیزی را از هواداران استقلال داشتیم اما این انتظار را نداشتیم که مسئولان ایرانی چنین برخوردی داشته باشند. آنها قبل از بازی، در جریان بازی و بعد از آن بازی جوانمردانه را رعایت نکردند. عکاسان و خبرنگاران ایرانی به سوی خالد عیسی، دروازه‌بان ما سنگ پرتاب کردند و به او دشنام دادند اما  ناظران بازی هیچ واکنشی نشان ندادند. باید چنین بازی به خوبی کنترل و همه چیز آن زیر نظر گرفته می‌شد.

او ادامه‌ داد: ما از تماشاگران ایرانی انتظار هر چیزی را داریم و بر این باور هستم که کنفدراسیون فوتبال آسیا باید یک چالش بزرگ را از پیش رو بردارد و باید چنین بازی‌هایی را با تدابیر امنیتی شدید برگزار کند.

مدیر باشگاه العین در پایان گفت‌: شکست در دقایق پایانی برابر استقلال، انگیزه بازیکنان ما برای جبران در بازی برگشت را بیشتر کرده است. باید در خانه و با حمایت تماشاگران خود جبران کنیم و توانایی چنین کاری را داریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: