کد خبر: ۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
اینبار قاطعانه از شما درخواست داریم تا فرصت باقی ست ، اعتماد خدشه دار شده اصلاح طلبان و جامعه فهیم خراسان را با تدبیر خود ترمیم کنید و امید را همچنان در کالبد سیاست و اقتصاد و فرهنگ بدمید.
به گزارش قلم نیوز جمعی از فرهیختگان، جوانان و روزنامه نگاران اصلاح طلب مشهد مقدس در آستانه سفر رییس جمهور به مشهد نامه ای را خطاب به ایشان نوشته اند.

بسمه تعالی

سرسبز آن درخت که از تیشه ایمن است 
فرخنده آن امید که حرمان نمی شود 
جناب آقای روحانی!
ریاست محترم جمهور
در این مجال ، نه غرض جسارت داریم و نه مرض بهانه جویی. تنها دلشوره هایمان را با کلمات به حضور محترم عرضه می نماییم.

جناب رییس جمهور!
به یقین خوب بخاطر دارید و خوب به خاطر داریم ، روزهایی را که امیدوارانه و سرود برلب ، قدم در راه تدبیر و امیدی نهادیم که از پس تیره گی های روز افزون دولت دروغ و سفسطه و عدالت!!! برآمده بود.
روزهای نخستین سال۱۳۹۲ ، با تایید و تاکید ملتی بزرگ و اصلاح طلب ، تبدیل به طلوع امیدی دوباره در کالبد سیاست و اقتصاد و فرهنگ  گردید.

جناب آقای روحانی!
باز هم قطعا به خاطر دارید که در شهر مشهد و استان خراسان ، با  وجود تمام فشارها و تنگناهای سیاسی و امنیتی ، مردم با حضوری کم نظیر ، به ندای تدبیر و امید شما لبیک گفتند. آن هم در شرایطی که اصحاب قدرت و ثروت در خراسان ما ، به ترکتازی شان مشغول بودند.
رای مردم مشهد و استان خراسان به شما در شرایطی بود که دو کاندیدای مطرح جریان اصولگرایی با خاستگاهی محلی، خود را پیشاپیش بعنوان پیروز این کارزار تلقی می کردند.
هدف ما یادآوری اتفاقات گذشته که به پیروزی شما و ملت اصلاح طلب ایران در انتخابات ریاست انجامید نیست ، بلکه هدف ، تایید راه و روش و منش منتخب ملت در انتخابات گذشته است. روشی که با ایستادگی در برابر تندروی ها ، سعی خود را به سمت خواسته های معیشتی جامعه معطوف نمود.

جناب آقای دکتر روحانی!
ما اصلاح طلبان ، سالهاست که بر عقاید مصلحانه خود پایبند هستیم  و از باد و بوران و زلزله در اقلیم سیاست نمی هراسیم و به خوبی اثبات کرده ایم این مدعای خود را.
آن زمان که به حکم منافع ملی ، پشت در پشت و صف به صف ، با رای خود ، صندوق رای را به کارزار مبارزه تبدیل نمودیم و شما را که به تایید بزرگان اصلاحات رسیده بودید بر کرسی ریاست نشاندیم ، همچون امروز ، سرشار از امید و حس خوب پیروزی بودیم.

جناب آقای روحانی!
اینجا مشهد است! کمی دقیق تر نگاه کنید! 
اینجا مشهدی است که مردمانش بیشتر از سایر نقاط این کشور ، طعم دولت عدالت محور اختلاس گر را چشیده اند.
آری! اینجا مشهد است. دقیقا همان شهری که بر حسب وظیفه شهروندی ، مردمانش راه پیروزی شما را هموار ساختند اما همچنان در چمبره مدیران دولت قبل گرفتار مانده اند.

جناب رییس جمهور!
ما مردمانی صبور هستیم ، انقدر صبور که حتی از مال و نان مان هم گذشته ایم. ما مردمی هستیم که در سیطره ارتباطات درون گروهی با نامهایی همچون پدیده شاندیز و پردیسبان و میزان همچنان دست به گریبانیم و
نمی دانیم حق خودمان را از چه کسی طلب کنیم . نمی دانیم پاسخ پرسشهای مان را در زمینه نحوه فعالیت این گروههای اقتصادی فاسد از چه کسی دریافت کنیم . نمی دانیم به همسر و فرزندانمان چه پاسخی بدهیم که جای نان سفره هامان را پر کند. 

جناب رییس جمهور عزیز!
ما آنقدر صبور هستیم که با این همه درد ،همچنان صف حمایت مان را از دولت تدبیر و امید حفظ نماییم و همچنان بر راه اصلاح طلبانه خود پافشاری نماییم.

جناب آقای روحانی!
فی الواقع ، داستان ما و شما بسیار شبیه به یکدیگر شده است.
ما و شما نیک می دانیم که تنگناها و سو رفتارها و سو مدیریتها از کجا منشا می گیرد و بازهم نیک می دانیم که تنها راه برون رفت مان از این بن بستها ، در حضورمان خلاصه می گردد.

جناب رییس جمهور !
پرسشهای بی پاسخ ما بسیار است ، آنقدر حرف در سینه داریم که برای گفتن شان  و شنیدنشان  ، شما باید دوره دیگر هم بر مسند قدرت اجرایی کشور بنشینید.
جناب آقای دکتر روحانی!
معادله ای پر از مجهولات ذهن ما را به خود مشغول کرده است که امیدواریم شما بعنوان کسی که با رای ما یکبار به کرسی ریاست نشسته اید و یک بار دیگر هم اینچنین خواهیم کرد در حل آن به ما مدد رسان باشید: 
در کشوری که از نظر هرم سنی جوان محسوب می شود ، نقش این جوانان در اداره کشور چه خواهد بود؟ آیا زنان این مرز و بوم همچنان تنها در حرف ها و دانشگاهها امکان حضور خواهند داشت؟ آیا جوانان تنها نقششان به کرسی نشاندن  افراد خواهد بود؟ 

جناب رییس جمهور !
لطف کنید و نقش مدیریتی ما را به ما بدهید . 
ما و دیگر اصلاح طلبان به خوبی می دانیم که حق گرفتنی است و نه دادنی.
اما به حفظ احترام و ادب ، اینبار قاطعانه می گوییم که ما را از شر مدیران  دولت عدالت محور گذشته خلاص کنید.
اینبار قاطعانه فریاد می زنیم که حق مردم صبور و ریشه دار خراسان را از قارچ های اقتصادی همچون میزان و پدیده و پردیسبان بستانید.
اینبار قاطعانه می خواهیم که در برابر مدیریت اقتدارگرای خراسان ، قدرتمندانه تر رفتار کنید و شفافیت را به عرصه عمومی جامعه تزریق نمایید.
اینبار قاطعانه از شما درخواست داریم تا فرصت باقی ست ، اعتماد خدشه دار شده اصلاح طلبان و جامعه فهیم خراسان را با تدبیر خود ترمیم کنید و امید را همچنان در کالبد سیاست و اقتصاد و فرهنگ بدمید.

جناب روحانی ! 
اجازه می خواهیم شما را با عنوان دوست خطاب کنیم!
دوست بزرگوار و عزیز!
اینبار نیز قاطعانه و محکم  ، در کنار تمامی اصلاح طلبان راه پیش روی را به انتها می رسانیم و نجوای اصلاح طلبانه مان را در پای صندوق های رای ، به فریادی گوش خراش و خانمان برانداز برای اقتدارگرایی سیاسی و اقتصا ی بدل می نماییم و باز هم در کنار تدبیر و امیدمان خواهیم ماند.

جمعی از فرهیختگان، جوانان و روزنامه نگاران اصلاح طلب مشهد مقدس

منبع: خبر8
منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: