کد خبر: ۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۶ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵
مدیرعامل یک شرکت تولید کننده مشعل کوره های صنعتی مطرح کرد:
مدیرعامل یک شرکت تولید کننده مشعل کوره های صنعتی در حاشه روز اول برگزاری نمایشگاه نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی تاکید کرد:عسلویه محلی برای رونمایی از توانمندی های شرکت های داخلی است.
به گزارش قلم نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ایوب عادلی گفت : حضور مدیران میانی و ارشد صنعت نفت در هشتیمن نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه فرصت خوبی برای رونمایی از توانمندی های شرکتهای داخلی است.
 
وی افزود: هشتیمن نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه فرصت خوبی برای بحث و تبادل نظر میان تولید کنندگان کالا و تجهیزات داخلی با شرکتهای پیمانکاری و کارفرمایی صنعت نفت کشورو به خصوص مجتمع های پتروشیمی و پالایشگاهی عسلویه است.
 
 مدیرعامل شرکت تولید کننده مشعل کوره های صنعتی با اشاره به افزایش توانمندی شرکتهای ایرانی درسالهای تحریم در صنعت نفت گفت: به نظر می رسد امروز فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی های این شرکتها در هشتیمن نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه فراهم شده است.
 
 عادلی با اشاره فعالیت این شرکت تولیدی در زمینه طراحی و ساخت مشعل و سیستم سوخت رسانی برای کوره های صنعتی گفت: هم اکنون مشتریان این شرکت مجتمع های پتروشیمی همچون پردیس، مروارید، پارس، نوری و فجر هستند، وانگهی در بخش ممیزی و کاهش مصرف سوخت این مجتمع ها نیز فعالیت داریم.
 
 وی با تاکید بر این که در حوزه صرفه جویی مصرف انرژی در مجتمع ها ی پالایشگاهی و پتروشیمی موجود در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: به دلیل قیمت ارزان انرژی در این واحدها کمتر به بحث صرفه جویی سوخت توجه می شود اما می توان با حداقل تغییرات جزئی در سیستمهای پالایشگاهی تا 15 درصددر مصرف سوخت صرفه جویی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: