کد خبر: ۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵
بانک شهر با توجه به شعار نوآوری در خدمت، فعالیت‌های گسترده‌ای را در زمینه بانکداری الکترونیک انجام داده است که از جمله آن می‌توان به راه اندازی دستگاه‌های صراف الکترونیک به منظور تسهیل در عملیات بانکی اشاره نمود
به گزارش قلم نیوز و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر فرشاد فخیمی مدیر این مرکز با اشاره به عملکرد دستگاه صراف الکترونیک گفت: این دستگاه برای نخستین بار از سوی بانک شهر و با مجوز بانک مرکزی به منظور تسهیل در ارائه خدمات و فقط برای مسافران خارجی راه اندازی شده است که در فرودگاهای امام خمینی مشهد، کیش و تهران به بهره برداری رسیده است.

در این راستا بانک شهر به موجب پیاده سازی اهداف خود در بخش تبلیغات به همراه کانون تبلیغات نور همکاری نمودند. به پای صحبتهای پگاه بالایی مدیر پروژه کمپین بانک شهر نشستم و ایده کلی این کمپین را از وی پرس‌وجو کردم:
بانک شهر به منظور سهولت در انجام امور ارزی دست به یک نوآوری زده بودند که در راستای آن بتوانند در این محصول خود که از جنس خدمت است را در معرض دید مخاطبین قرار دهد. در این جلسات تیمهای استراتژی و خلاقه، عموم مردم و همچنین توریستهایی که به ایران سفر میکنند دغدغه تعویض ارز به ریال را دارند را مخاطب هدف خود قرار دادند.

نهایتا با مديریت خلاقيت و آتليه طراحي يحيي پاكدل شعار کمپین با شعار "بی واسطه به ارز می رساند" شکل گرفت که شعار توسط میلاد اخگر گفته شد و در آن از وجه تشابه شنیداری "ارز" و "عرض" استفاده نمودیم. در قسمت طراحی گرافیک که به سرپرستی عباس بابايي انجام شد نیز سعی بر این شد که از فرم و طراحی‌ای ساده استفاده شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: