کد خبر: ۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
معاون ورزش بانوان وزارت ورزش:
معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و نایب رئییس اول کمیته ملی المپیک درخصوص مشکلات اخیر مربوط به اساسنامه اظهار کرد: جواب من منوط به جلسه‌ای است که در این رابطه پیش رو داریم.
شهریان: مشکلات مربوط به اساسنامه در جلسه هیات اجرایی بررسی می‌شود

رباب شهریان در حاشیه بازدید از رقابتهای گرندپری شطرنج گفت: من برای دومین بار است که به دیدن این رقابت‌ها می‌آیم. امروز به همراه دکتر گودرزی وزیر ورزش از این مسابقه‌ها بازدید کردیم. با توجه به اهمیت ورزش بانوان در سیاست وزارت ورزش، این بخش ارزش ویژه‌ای برای ما دارد.

وی افزود: برگزاری رویداد بین‌المللی رشته شطرنج در ایران نشان از فعال بودن این رشته در کشور است و شطرنج به جایگاهی رسیده که می‌تواند رویدادهای بین‌المللی را میزبانی کند.

شهریان همچنین درخصوص نماینده ایران گفت: خادم‌الشریعه ورزشکار جوان و باانگیزه‌ای است. نتایج بسیار خوبی در این رقابت‌ها کسب کرده است و با روحیه مضاعفی در رویدادها شرکت کرد. نتایج او بسیار درخشان بوده و برای او در ادامه آرزوی موفقیت دارم.

وی همچنین درخصوص پاداش شرکت کنندگان این رقابت‌ها گفت: با توجه به دستورالعمل مسابقه‌ها، جوایز شطرنج‌بازان در ایران پرداخت می‌شود و با صحبتی که با معاونت توسعه پشتیبانی وزارت ورزش داشتیم کمک به فدراسیون شطرنج تا پایان بازی‌ها انجام می‌شود.

نایب رییس کمیته ملی المپیک همچنین درخصوص نامه مبنی بر تغییر اساسنامه‌ فدراسیونهای ورزشی گفت: جواب من منوط به جلسه‌ای است که در ادامه خواهیم داشت تا بتوانیم این مسئله را بررسی کنیم. جلسه بعدی هیات اجرایی در وزارت ورزش برگزار خواهد شد و تمام این مسائل را پیگیری خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: