کد خبر: ۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
گوشی هوشمند ZTE Axon 7 با قیمت ۴۰۰$ عرضه شد. شما در مقابل پرداخت این مبلغ امکانات زیادی را به دست می‌آورید.

به گزارش هم رسان، پردازنده Qualcomm Snapdragon 820، رم ۴ گیگابایت ، ۶۴GB حافظه ذخیره سازی داخلی و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل برخی مشخصات فنی این دستگاه است. اگر شما به دنبال محصولی کوچک تر هستید می‌توانید گوشی ZTE Axon 7 Mini را انتخاب کنید که کوچک تر از مدل اصلی این گوشی است. کمپانی ZTE هنوز گوشی جدید Axon 7 Mini را در ایالات متحده عرضه نکرده اما بر اساس برخی اخبار این گوشی در حال حاضر در آلمان در دسترس است.
گوشی Axon 7 Mini دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 616، ۳GB رم و ۳۲GB حافظه ذخیره سازی داخلی است. همانند برادر بزرگ تر، گوشی جدید Mini دارای اسکنر اثر انگشت در پشت است و اسپیکرهای آن نیز در جلوی گوشی قرار دارد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به وای فای ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۴.۰ و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد که قادر است به صورت ۴K نیز فیلم برداری نماید. یک اسلات microSD نیز به همراه ۲ اسلات برای سیم کارت در دستگاه وجود دارد.
در مجموع این گوشی خیلی کوچک تر از مدل ZTE Axon 7 نیست. اگر یک گوشی ۵.۵ اینچی برای شما بسیار بزرگ است، احتمالاً گوشی با سایز ۵.۲ اینچی برای شما گزینه جالبی نیست اما گوشی Axon 7 Mini امکانی است که می‌توانید به آن فکر کنید.

منبع: liliputing


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: