کد خبر: ۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
معاون آموزشی دانشگاه خبر داد:
معاون آموزشی دانشگاه آزاد با بیان اینکه فرآیند بازنگری سرفصل دروس این دانشگاه آغاز شده است، گفت: پیش بینی می کنیم طی یک سال آینده بخش عمده ای از سرفصل های دانشگاه بازنگری شوند.
آغاز بازنگری دروس دانشگاه آزاد/ اولویت با مقاطع تحصیلات تکمیلی
فرهاد حسین زاده لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بازنگری تمام سرفصل های رشته ها و گرایش های موجود در دانشگاه ها برنامه بلند مدت وزارت علوم است بنابراین دانشگاه آزاد نیز فرآیند بازنگری دروس دانشگاهی را آغاز کرده است.

وی افزود: سرفصل برخی از دروس این دانشگاه به خصوص در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مربوط به سال های ۶۷ و ۶۸ است که اولویت بازنگری سرفصل دروس با این نوع رشته ها خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد دارای شورای برنامه ریزی درسی است و بازنگری، ایجاد رشته و تغییر در رشته های دانشگاهی با نظر این شورا و تصویب وزارت علوم انجام می شود.

حسین زاده لطفی تاکید کرد: از واحدهای دانشگاهی که دارای سرفصل های قدیمی در رشته های مختلف هستند درخواست کردیم تا در فرآیند بازنگری به دانشگاه کمک کنند و از اساتید دانشگاه درخواست کردیم تا با توجه به نیازهای کشور سرفصل دروسی که نیاز به بازنگری دارند را شناسایی و به سازمان مرکزی دانشگاه اعلام کنند.

وی با اشاره به تغییرات آیین نامه دوره دکتری از سوی وزارت علوم گفت: براساس این تغییرات سقف دروس نظری در این مقطع به ۱۸ واحد رسیده است که براین اساس لازم است برخی از سرفصل دروس دانشگاهی بازنگری شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: