کد خبر: ۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۵
رضاییان اشتباه نکرده بلکه مرتکب خطا شده است
سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید رامین رضاییان اشتباه نکرده بلکه مرتکب خطا شده است.
علی‌اکبر طاهری درباره بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس اظهار کرد: طارمی پیش از اینکه به ترکیه برود و قراردادی امضا کند، به باشگاه پرسپولیس آمده بود و با ما برای ماندن در پرسپولیس توافق کرده بود اما بر خلاف توافق با ما همراه با رامین رضاییان به ترکیه رفت و با این باشگاه ترکیه‌ای قرارداد امضا کرد. من هم دیگر موضوع حضور طارمی در پرسپولیس را پیگیری نکردم. تا اینکه خودش پشیمان شد و با من تماس گرفت. پس از صحبت‌هایی که با هم انجام دادیم متوجه شدم طارمی از تصمیمی که گرفته پشیمان شده و مصمم است به پرسپولیس برگردد به همین دلیل هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم تا او شب گذشته به تهران برگردد و عصر امروز در تمرین‌های ما حاضر شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا برانکو راضی به حضور طارمی در پرسپولیس است یا خیر گفت: مطمئنا با هماهنگی که با برانکو داشته‌ایم کارهای حضور طارمی در پرسپولیس را انجام داده‌ایم. ما تمام مسائل مربوط به بازیکنان را با برانکو هماهنگ می‌کنیم. می‌توانید در این‌باره که آیا برانکو راضی است یا خیر از خودش سوال کنید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره آخرین وضعیت رامین رضاییان هم گفت: موضوع رضاییان با مهدی طارمی کامل متفاوت است. مهدی طارمی با پرسپولیس قراردادی نداشت و به ترکیه رفت اما رامین رضاییان با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و با وجود قراردادی که دارد با این باشگاه ترکیه‌ای قرارداد امضا کرده است. ما پیگیر شکایت‌مان از رامین رضاییان هستیم و کوتاه هم نخواهیم آمد. فراموش نکنید رامین رضاییان مرتکب خطا شده است نه اینکه اشتباه کرده باشد.

طاهری همچنین درباره دیدار پرسپولیس در هفته نخست برابر سایپا هم گفت: بر اساس قرعه‌کشی که سازمان لیگ برگزار کرد در هفته نخست باید برابر سایپا قرار بگیریم. مشکلی هم از این بابت نداریم. تیم‌مان بعد از برگزاری یک اردوی خوب در اوکراین به تهران آمده و از امروز تمرین‌هایش را پیگیری می‌کند. مطمئنا در تلاش هستیم از نخستین دیدار با قدرت کارمان را آغاز کنیم. از هواداران هم می‌خواهم با حضور در ورزشگاه از تیم خودشان حمایت کنند.

طاهری در پایان در پاسخ به این سوال که چرا تیم ب پرسپولیس منحل شده گفت: از ابتدا که این تیم را تشکیل دادیم قرارمان بر این بود که تیمی برای پشتوانه تیم اصلی تشکیل دهیم و هر زمان که نیاز بود، تیم ب به تیم اصلی بازیکن انتقال دهد اما بعدا متوجه شدم که بر اساس آیین‌نامه‌های داخلی نمی‌توانیم از تیم ب بازیکنی به تیم اصلی انتقال دهیم. این در حالی است که این موضوع در کشورهای اروپایی این گونه نیست و آن‌ها گاهی اوقات بازیکنان را از تیم ب به تیم اصلی منتقل می‌کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم فعلا برنامه‌های این تیم را متوقف کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: