کد خبر: ۴۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸

۱۱ هزار خانواده در مدارس استان سمنان اسکان داده شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اسکان ۱۱ هزار و ۷۶۷ خانواده در مدارس استان طی ایام نوروز خبر داد و گفت: این آمار نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، سید جمال وزیری عصر سه شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه طی ایام نوروز سال جاری ۱۱ هزار و ۷۶۷ خانواده در مدارس استان سمنان اسکان داده شدند، ابراز داشت: این میزان ۵۴ هزار و ۵۶۴ مسافر و گردشگر را در بر دارد.

وی ضمن بیان اینکه تعداد اسکان مسافران به نسبت سال گذشته افزایش داشته است، افزود: این مسافران از ۲۸ اسفندماه لغایت ۱۳ فروردین در مدارس اسکان داده شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه از این تعداد شش هزار و ۸۳۶ خانوار فرهنگی بودند، ابراز داشت: این خانوارهای فرهنگی ۳۳ هزار و ۴۸۹ نفر را شامل می‌شود.

وزیری در ادامه تصریح کرد: سهم خانواده‌های کارکنان دولت دو هزار و ۵۰۰ خانواده به تعداد ۱۲ هزار و ۱۹۹ نفر، یک هزار و ۱۰۶ خانواده مشاغل آزاد به تعداد سه‌هزار و ۹۰۲ نفر در مدارس استان بوده است.

وی ضمن بیان اینکه یک‌هزار و ۴۱۵ خانوار به تعداد چهار هزار و ۹۷۴ نفر نیز در مراکز رفاهی استان اقامت کردند، افزود: ۱۳۲ مدرسه با یک هزار و ۱۰۶ کلاس برای اسکان مسافران آماده‌سازی شده بود.

نظرات بینندگان