کد خبر: ۴۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

معرفی سه پینگ‌پنگ‌باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک

نوشاد عالمیان، ندا شهسواری و مهشید اشتری سه بازیکن اعزامی ایران به رقابت‌های انتخابی المپیک در آسیای میانه هستند، نفر چهارم پس از برگزاری مسابقات گزینشی داخلی مشخص می‌شود.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در جلسه ای که در محل فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد مقرر گردید در بخش مردان نوشاد عالمیان نفر اول رنکینگ جهانی کشورمان با نظر کادر فنی برای حضور در مسابقات آسیای میانه انتصاب و دومین ملی پوش برای حضور در رقابتهای آسیای میانه پس از عبور از مسیر ذیل راهی رقابتهای آسیای میانه شود.

در دور اول رقابتها، ۱۶ نفر دسته برتر آقایان کشور با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت ، در ادامه چهار نفر برتر دسته برتر به همراه امیر حسین هدایی و نیما عالمیان شش بازیکن نهایی خواهند بود که بصورت دوره ای با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که در پایان نفر اول این رقابت‌ها به همراه نوشاد عالمیان دو نماینده ایران در رقابتهای آسیای میانه برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهند بود.

در بخش بانوان نیز با توجه به گزارش سرمربی تیم ملی بانوان از عملکرد ملی پوشان بانوی کشورمان در رقابتهای قهرمانی جهان، ندا شهسواری و مهشید اشتری هر دو انتصاب و دو نماینده تنیس روی میز کشورمان برای رقابتهای آسیای میانه که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارد انتصاب شدند.
نظرات بینندگان