کد خبر: ۴۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

ساخت چهار جایگاه سوخت در منطقه دو؛ به‌زودی

شهردار منطقه ۲ گفت: به‌زودی چهار جایگاه سوخت در منطقه دو ساخته می‌شود.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از شهر؛ آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران امروز- دوشنبه ۲۸ اسفندماه سال ۱۴۰۲- مصادف با صدوچهاردهمین پویش امیدوافتخار با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، سعید بیگی مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران، مهدی صالحی شهردار منطقه ۲، مسعود رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران و جمعی از مسئولان و مدیران شهری برگزار شد.

مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ تهران در این مراسم گفت: در این دوره از مدیریت شهری نگاه به موضوع دستفروشی و مشاغل بی کانون سیار عوض شد و نگاه سلبی صرف، تبدیل به نگاه سلبی و ایجابی شد و دستاوردهای بزرگی اتفاق افتاد. به طوری که ساماندهی دستفروشان در خیابان ستارخان بهتر شده و در بستر مجاز قانونی انجام می شود چراکه نگاه به این مقوله عوض شده است. امروز با برنامه ریزی آسیب کمتری به مردم می‌رسد و دستفروشان نیز می‌توانند که امرار معاش کنند.

وی افزود: با وجود اینکه منطقه ۲ منطقه ای برخودار است، اما در بعضی از موارد دچار مشکل است. منطقه ۲ تهران در یک سری زیرساخت ها از جمله پمپ بنزین دچار مشکل بود که تاکید شورای شهر و مدیریت شهری بر احداث جایگاه های کوچک مقیاسباعث شد تا امروز یک جایگاه در منطقه ۲ ایجاد شود و به زودی چهار جایگاه دیگر ساخته می شود.
نظرات بینندگان