کد خبر: ۴۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

پذیرش مسافر از امروز در ایستگاه متروی بهار شیراز

شهردار منطقه ۷ از آغاز به کار ایستگاه متروی بهارشیراز از امروز خبر داد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، آبادیان صبح امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری از سه ایستگاه جدید به مترو به همراه ایستگاه تبادلی تربیت مدرس و دو ورودی در خط مترو تهران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایستگاه بهار شیراز براساس معماری ایرانی و اسلامی و مصوبه کمیته ای که در این راستا شکل گرفته طراحی و ساخته شده است، گفت: ایستگاه بهارشیراز از امروز خدمات دهی خود را آغاز خواهد کرد و درهایش برای استفاده مردم گشوده خواهد شد.

وی در خصوص سرانجام زیرگذر میدان سپاه با بیان اینکه مطالعات این مهم انجام شده و حتی مشاوران ذی صلاح انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: تحویل زمین انجام شده و جا دارد از سپاه بابت تحویل زمین تجهیز کارگاه تشکر کنیم.

شهردار منطقه ۷ با بیان اینکه پیمانکار اجرای این زیرگذر انتخاب شده و مسیر ترافیکی و تغییر جهت در هماهنگی با پلیس انتخاب شده است، گفت: امیدواریم اوایل سال آینده این زیرگذر که حد فاصل خواجه نصیر به سمت صیاد شیرازی شمال است، اجرایی شود و مسیر غرب به شمال اتصال یابد.

وی با بیان اینکه چراغ قرمزی که در میدان سپاه است با این زیرگذر حذف می شود، اظهار کرد: کمتر از یک سال برای اجرای این پروژه زمان نیاز داریم.
نظرات بینندگان