کد خبر: ۴۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
رئیسی:

با اقدامات جهادی گسترده،‌ ساخت مسکن عملیاتی شد

در جلسه امروز شورای عالی مسکن امروز ۱۰ هزار و ۹۴ واحد از واحدهای مسکونی احداث و به مالکان واگذار شد، همچنین عملیات احداث ۱۴ هزار واحد مسکونی جدید نیز رسما آغاز شد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در نشست شورای عالی مسکن گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار کشور و نظام هستند و از عناصر اصلی برای اقتدار کشور و نظام‌محسوب می‌شوند.

رئیس جمهور محوری ترین عنصر در نیرو های مسلح را نیروی انسانی دانست و گفت: تجهیزات و کارهای نرم افزاری و سخت افزاری مهم است ولی نیروی انسانی در نیروهای مسلح محوریت دارد و در نیروی انسانی انگیزه و آرامش بسیار حائز اهمیت است، کسی که پشتوانه امنیت یک کشور است باید از آرامش برخودار باشد.

وی تفاهمی را که امروز میان وزرای راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امضا شد، در شتاب بخشیدن به تامین زمین و ساخت واحدهای مسکونی توسط نیروهای مسلح بسیار مفید و راهگشا دانست و با قدردانی از همه تلاش‌های صورت گرفته در این راستا، خواستار تداوم تلاش جهادی همه دست‌اندرکاران ساخت مسکن در نیروهای مسلح و دیگر بخش‌ها برای به سرانجام رسیدن نهضت ملی مسکن شد.

وی گفت: بالاترین مصرف در سبد زندگی به مسکن اختصاص دارد و سهم بسزایی دارد و تامین مسکن برای نیروهای مسلح می تواند آرامش رابرای آنان فراهم آورد. همت ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان محترم عالی با همکاری وزارت راه و شهرسازی و استانداری ها برای تامین مسکن قابل تقدیر است. 

آیت الله رئیسی بیان کرد: امروز خرسندیم که ۱۰ هزار واحد مسکونی  به نیروهای مسلح تحویل می‌شود. همچنین آغاز ۱۴ هزار واحد مسکونی را با نام شهید بزرگ ماه مبارک رمضان امیرالمومنین (ع) رقم می زنیم.

به گزارش ایرنا، در این نشست به صورت ویدیو کنفرانس ۱۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح ذیل نهضت ملی مسکن با دستور رئیس جمهور واگذار شد.

در این جلسه مهرداد بذرپاش، احمد وحیدی و امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزرای راه و شهرسازی، کشور و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار موسوی فرمانده کل ارتش، سردار سلامی فرمانده کل سپاه و سردار احمدرضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی نیز حضور دارند.
نظرات بینندگان