کد خبر: ۴۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
سرلشکر موسوی:

نیروهای مسلح ایران بر دشمنان اشراف کامل اطلاعاتی دارند

فرمانده کل ارتش گفت: نیروهای مسلح ایران بر دشمنان ایران اشراف کامل اطلاعاتی دارند و آمادگی دارند در هر سطحی که لازم باشد از منافع ملی کشور دفاع کنند و در این راه از یک وجب از آب و خاک و آرمانی‌های انقلاب اسلامی سر سوزنی کوتاه نمی‌آیند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی در مراسم الحاق تجهیزات الحاق شده به نیروی دریایی ارتش گفت: اتفاقات خوب مدیون دوراندیشی حکیمانه مقام معظم رهبری و روحیه ولایی عزیزان‌مان در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی است. این‌ها بخشی از نتایج مردان ولایت‌مدار این نیرو با پشتیبانی خانواده‌هایشان به فرماندهی مردی از جنس دریا و عاشق این نیروست.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های دولت و ستادهای رده بالاتر، صنایع نظامی وزارت دفاع، دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در این موفقیت‌ها و به ثمر رسیدن اهداف است که باعث افتخار ایران و ایرانیان شده است.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: آمریکایی‌های حامی رژیم کودک‌کش با فریب و زور به وادار کردن دیگران برای اتخاذ مواضع بی‌اساس مشغول هستند و به شیوه‌های مختلف ذات فتنه‌گری خود را بروز می‌دهند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ایران با اشراف کامل اطلاعاتی بر دشمنان ایران آمادگی دارند در هر سطحی که لازم باشد از منافع ملی کشور دفاع کنند و در این راه از یک وجب از آب و خاک و آرمانی‌های انقلاب اسلامی سر سوزنی کوتاه نمی‌آیند.

امیر موسوی خاطرنشان کرد: به ناوگروهای ۹۵ تا ۹۷ که در مناطق مختلف جهان در حال اجرای ماموریت هستند، سلام و خداقوت می‌گویم و به خانواده آنان و خانواده بزرگ نیروی دریایی ادای احترام می‌کنم و برای ناوگروه‌هایی که در حال اعزام به ماموریت‌شان هستند آرزوی سلامتی و توفیق دارم.

وی در پایان گفت: از همه عزیزانی که در ساخت تجهیزات رزمی دفاعی اقدام کردند، تشکر می‌کنم.
نظرات بینندگان