کد خبر: ۴۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

با ایجاد ایستگاه جدید مترو به اهالی پونک ادای دین کردیم

شهردار منطقه 2 در رابطه با توسعه خط 7 مترو گفت: شهروندان منطقه ۲ با توسعه این خط از مترو بهره‌مند می‌شوند و می‌توانیم به اهالی محله پونک شمالی که از مترو بی‌بهره بودند، ادای دین کنیم.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از همشهری آنلاین، مهدی صالحی، شهردار منطقه ۲ در مراسم افتتاح ورودی دوم ایستگاه شهید دادمان در یکصدوچهارمین پویش امیدوافتخار، گفت: در این دوره مدیریت شهری با تاکیدی که بر حوزه توسعه حمل و نقل عمومی شد، توانستیم دستاوردهای خوبی را رقم بزنیم، توسعه خط ۷ در سال گذشته انجام شد.

گفت: در حوزه تاکسی، اتوبوس و ون هم اتفاقات خوبی به وقوع پیوست، اتوبوس‌های جدیدی به ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه وارد شد که قابل تقدیر است. خوشبختانه ۱.۵ همت پشتیبانی مالی در بخش اتوبوس و ۱ همت نیز پشتیبانی مالی مترو انجام شده است.

صالحی افزود: شهروندان منطقه ۲ با توسعه خط ۷ از مترو بهره‌مند می‌شوند و می‌توانیم به اهالی محله پونک شمالی –از مترو بی‌بهره بودند- ادای دین کنیم.

شهردار منطقه ۲ تصریح کرد: با افتتاح ورودی دوم ایستگاه شهید دادمان، بلوار شهید پاکنژاد که بیش از ۱۰ سال از کارکرد خود خارج شده بود مجدد مورد استفاده قرار گرفت، این موضوع با نگاه انسان محور دنبال می شود و باید به شهروندان بگوییم که این محور در نیمه اول ۱۴۰۳ آماده و تحویل خواهیم داد.
نظرات بینندگان