کد خبر: ۴۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان موضوع آبرسانی را مهم خواند و گفت: اخیرا در بحث مربوط به اوراق مطرح شد که اولویت به موضوع آبرسانی باشد به خصوص در مناطقی که مشکلاتی دارد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز مجلس و بعد از بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: یکی از کارهایی که مجلس شورای اسلامی پیگیر آن است بحث جهاد آبرسانی است که امسال در بودجه هیچ توجهی به آن نشده است که لازم بود این عبارت در طرح‌های ویژه نیروهای مسلح آورده شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این ما امروز در جهت رفع ایراد شورای نگهبان در لایحه بودجه موضوع سهم بردن صندوق توسعه از فرآورده‌های نفتی را تصویب کردیم که این باعث افزایش ناترازی هدفمندی می‌شود حال این‌که ما دیروز در کمیسیون تلفیق توافق کردیم که در این بند عبارت «با رعایت اصل ۱۱۰ قانون اساسی» آورده شود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: اصل موضوع سهم صندوق از صادرات فرآورده‌های نفتی در قانون تعریف شده است و همیشه موافقت شده که در صورت نیاز از صندوق به دولت کمک شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بحث مربوط به آبرسانی موضوع مهمی است اخیرا که بحثی مربوط به اوراق بود مقرر شد که اولویت با موضوع آبرسانی به خصوص به مناطقی باشد که مشکلاتی داشته و با انجام اقداماتی در کوتاه مدت این مشکلات حل می شود؛ مطمئنا این روند ادامه پیدا می‌کند به خصوص با موضوعاتی که در شورای عالی اقتصادی بر آن تاکید شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: