کد خبر: ۴۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

آزادی ۳۲ زندانی با تئاتر سجاد افشاریان

سجاد افشاریان که به نازگی برای اجرای نمایش «بک تو بلک» به مشهد رفته بود، چندین نوبت اجرای این اثر نمایشی را به حمایت از زندانیان جرایم غیر عمد اختصاص داد و شمار زندانیان آزاد شده به کمک اجرای این نمایش به ۳۲ تن رسید.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، در پی آزادی ۱۵ تن از زندانیان جرائم غیرعمد در مشهد با اختصاص سانس‌های نمایش «بک تو بلک» توسط سجاد افشاریان، نویسنده ، کارگردان و بازیگر این نمایش و حمایت‌های مردمی و ستاد دیه خراسان رضوی ، تعداد زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شده به واسطه این تئاتر به ۳۲ نفر رسید .
این نمایش شهریور ماه ۱۴۰۱ در رشت روی صحنه رفت و با همکاری ستاد دیه استان گیلان، بانی آزادی ۱۷ تن از زندانیان جرایم غیر عمد در این شهر شد .

تئاتر «بک تو بلک» که به عنوان پُر مخاطب‌ترین نمایش سال‌های ۱۴۰۰ -۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ایران شناخته شده است، با استقبال ۲۰ هزار مخاطب، بیش از ۳۰ سانس در شهر مشهد به صحنه رفت .

افشاریان قصد دارد در ادامه اجراهای این نمایش در دیگر شهرها، نمایش «بک تو بلک» را در شهرهای دیگر کشورمان همچون اصفهان ، تبریز ، یزد و شیراز و .. روی صحنه ببرد و بخشی از عواید فروش آن را به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در این شهرها اختصاص بدهد.

گفتنی است مهدی زندیه و نیکو بستانی به عنوان بازیگر و محمد حسین غفاری ، علی یوسفی ، وحید کامل ، فرهاد توکلی ، امیر صداقتی ، امیر قالیچی ، آریان امیرخان ، محمود کریمی و مجتبی فرزانه به عنوان دیگر عوامل گروه، افشاریان را در اجراهای مشهد «بک تو بلک» همراهی کردند.
نظرات بینندگان