کد خبر: ۴۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
بهادری‌جهرمی:

حساب واحد خزانه نهایی شد

سخنگوی دولت گفت: گزارش ویژه خزانه داری کل کشور به هیات دولت ارائه شد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه دولت اظهار کرد: امروز در جلسه هیات وزیران گزارش‌های مختلفی ارائه شد که یک گزارش از سوی خزانه‌دار کل کشور و بانک مرکزی بود. با همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، حساب واحد خزانه نهایی و زیرساخت‌های مساله پرداخت به ذی‌نفع نهایی، فراهم شد. همچنین گزارشی از اقدامات انجام شده دستگاه‌ها در زمینه حساب واحد خزانه و پرداخت به ذی نفع نهایی، ارائه شد. رئیس جمهور تاکید کردند از این ظرفیت قانونی برای ارتقای شفافیت، نظارت پذیری و تسریع در اقدامات اجرایی و جلوگیری از خلق پول استفاده شود.

وی ادامه داد: پایان این هفته اعضای دولت به مناسبت ۲۲ بهمن به نقاط مختلف کشور سفر داشته و پروژه‌های مختلفی افتتاح خواهد شد.

سخنگوی دولت با اشاره به برخی مصوبات این هفته هیات وزیران، افزود: هیات وزیران با پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه با اختصاص تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل در شهرستان‌های اردبیل موافقت کرد. هیات وزیران همچنین  آیین نامه ای با استناد به ماده ۸ قانون درآمد پایدار و هزینه های شهرداری ها تصویب کرد که همه افرادی که تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی هستند و خانوارهایی که جزو سه دهک پایین جامعه هستند از پرداخت عوارض جابجایی املاک خود در شهرداری‌ها معاف شدند.

وی ادامه داد: آیین‌نامه قانون نحوه انتساب افراد در مشاغل حساس تهیه شد و فرایندهای اجرایی آن به صورت الکترونیکی و با حفظ سرعت و دقت نهایی شد. مصوبه دیگری که با پیشنهاد وزارت علوم تصویب شد، برگزاری بازی های همبستگی دانشجویان کشورهای اسلامی سال آینده در کشورمان بود.

بهادری جهرمی همچنین درپیش بینی خود از بازی امشب تیم ملی فوتبال کشورمان با قطر، گفت: ان‌شالله سه هیچ می‌بریم.
نظرات بینندگان