کد خبر: ۴۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

استقبال آرتتا از درگیری بازیکنان تیمش!

سرمربی آرسنال عنوان کرد درگیری بین الکساندر زینچنکو و بن وایت در پایان دیدار با ناتینگهام فارست را دوست دارد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ساکرنت، آرسنال در چارچوب هفته بیست‌ودوم در سیتی گروند میهمان ناتینگهام فارست بود و موفق شد در جدالی سخت و نزدیک با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود عبور کند. ژسوس و ساکا برای توپچی‌ها گلزنی کردند تا تیم آرتتا با این پیروزی ۴۶ امتیازی شود و موقتا در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد.

در اواخر این دیدار بازیکنان ناتینگهام برای زدن گل تساوی خیلی تلاش کردند و بدشانس بودند که نتوانستند بازی را به تساوی بکشانند. اولکساندر زینچنکو و بن وایت پس از سوت پایان بازی با هم درگیر شدند و آرتتا این دو بازیکن را از هم جدا کرد.

آرتتا در پاسخ به سوالی درباره درگیری بین زینچنکو و وایت گفت: من این درگیری را دوست دارم. آن‌ها الان یاد گرفتند بیش‌تر از یکدیگر مطالبه کنند و تلاش می‌کنند باعث بهتر شدن تیم شوند.  بازی در اواخر کمی حساس شد. دوست داشتم کلین شیت کنیم و دروازه خودمان را بسته نگه داریم. در هر صورت اتفاق خوب این بود که توانستیم ۳ امتیاز را به دست آوریم.

آرتتا در پاسخ به این سوال که آیا ژسوس می‌تواند برای دیدار یک‌شنبه مقابل لیورپول در زمین حضور داشته باشد، افزود: نمی‌دانم. او در بازی ضربه سختی خورد. زانوی او درد گرفت. او قبلا روی زانویش عمل جراحی انجام داده بود. من از نحوه بازی خوب او در دیدار امشب(سه‌شنبه شب) تعجب نمی‌کنم چون ژسوس در تمرینات خیلی خوب ظاهر می‌شود. 

گابریل ژسوس نیز بعد از این دیدار گفت:‌ این‌جا آمدن (زمین ناتینگاهم) و کسب ۳ امتیاز آسان نیست. آن‌ها تیم خوبی دارند و هواداران‌شان حمایت خوبی از تیم می‌کنند که کار را برای تیم رقیب سخت می‌کند. آن‌ها خیلی به تیم فشار می‌آورند و وقتی در اواخر بازی گل زدند، هواداران‌شان خیلی به تیم فشار آوردند تا گل تساوی را بزنند. 

بهترین راه برای کنترل تیمی مانند ناتینگاهم، حفظ توپ، حرکت دادن بازیکنان به جلو و حرکت در همه جای زمین است. متأسفانه در نیمه اول گل نزدیم اما نیمه دوم کمی تغییراتی ایجاد کردیم و به گل رسیدیم.

هفته پایانی سال ۲۰۲۳ برای آرسنال به بدترین شکل ممکن به پایان رسید. آرسنال در فاصله سه روز بعد از شکست خانگی برابر وستهام، برابر فولام نیز شکست خورد تا  به رده چهارم هم سقوط کند ولی شاگردان آرتتا سال جدید میلادی را خوب شروع کردند و توانستند بار دیگر به جمع مدعیان برگردند.
نظرات بینندگان