کد خبر: ۴۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

نام ۱۲ معبر در پایتخت تغییر کرد

در دویست و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، نام ۱۲ معبر پایتخت با حداکثر آراء موافق اعضای شورا تغییر کرد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از شهر، همزمان با دویست و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، تغییر نام ۳ خیابان و ۹ کوچه در مناطق ۵، ۱۸ و ۲۰ پایتخت به نام شهدا به تصویب رسید.

بر این اساس در منطقه پنج تهران نام کوچه الغدیر به نام شهید حسین ماله‌میر، کوچه پنجم به نام شهید احسان کشاورز محمدی و کوچه بهار سوم به نام شهید امیر مسعود شایسته طهرانی تغییر کرد.

در منطقه ۱۸ تهران خیابان سردخانه به نام شهید یوسف پریشن، خیابان نورد به نام شهید حسن مستوفی، خیابان فتح دهم به نام شهید منصور قاسمی، کوچه غفاری به نام شهید رسول علینقی، کوچه اول به نام شهید ذبیح اله صمدی، کوچه سیدالشهدای غربی به نام شهید فرامرز قربانی، کوچه کریمی به نام شهید حامد رضایی و در منطقه ۲۰ کوچه اول به نام شهید یدالله آقایی و کوچه دوم به نام شهید علیرضا علاء الدین تغییر یافت.

در ادامه پیشنهاد افتتاح حساب بانکی به نام شورای اسلامی شهر تهران در بانک قرض الحسنه رسالت به جهت رتق و فتق امورات جاری مجموعه شورا مورد بررسی قرار گرفت.

حبیب کاشانی خزانه دار شورا در این خصوص با بیان اینکه در ۳۰ دی ماه سال ۹۹ حسابی توسط شهرداری دوره پنجم باز شده بود، اظهار کرد: برای افتتاح حساب در بانک، رئیس شورا درخواست و صحن این موضوع را تصویب می کند. مسیر افتتاح حساب اصلاح شده و به دلیل اینکه بر اساس آیین نامه نبوده، روند دنبال شده تا با تصویب شورا به کار خود ادامه دهد.
نظرات بینندگان