کد خبر: ۴۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

تغییر قیمت بنزین در دستور کار دولت نیست

سخنگوی دولت گفت: موضوع ذخیره بنزین کارت‌های سوخت به وضعیت عادیِ شش ماه ذخیره برگشت؛ در عین حال تغییر قیمت بنزین در دستور کار نیست.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به کاهش سهمیه آزاد بنزین اظهار کرد: ستاد ملی کرونا در ایام همه‌گیری این بیماری تصمیماتی داشت؛ مثلاً منع ترددهایی وجود داشت و تغییراتی هم در وضعیت ذخیره بنزین کارت‌های سوخت، صورت گرفته بود.

بهادری جهرمی افزود: بعد از اینکه چندین ماه است از شرایط کرونایی عبور کرده و به اوضاع عادی رسیده‌ایم، آن ستاد کان‌لم‌یکن شده است و موضوع ذخیره بنزین کارت‌های سوخت هم به وضعیت عادیِ شش ماه ذخیره برگشت؛ در عین حال تغییر قیمت بنزین در دستور کار نیست.

سخنگوی دولت اظهار کرد: بنا به پیشنهاد وزارت اقتصاد و بررسی‌های معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری و وزارت امور خارجه، متن لایحه‌ای به منظور انعقاد موافقت‌نامه دوجانبه در زمینه کمک متقابل اداری در امور گمرگی بین ایران و اندونزی به تصویب هیأت وزیران رسید که به مجلس ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد دیگر وزارت اقتصاد در راستای کاهش بنگاهداری بانک‌ها و کمک به افزایش سرعت در واگذاری اموال و سهام‌های غیر بانکی بانک‌ها بود که به تصویب هیأت وزیران رسید تا فرآیند واگذاری مناسب این دارایی‌ها به بخش خصوصی تسهیل شود.
نظرات بینندگان