کد خبر: ۴۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

حذف یاران جواد کریمی از لیگ والیبال قهرمانان اروپا

نماینده والیبال رومانی در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد و از حضور در دور بعدی این مسابقات بازماند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، در پایان هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا، تیم والیبال آرکادا گالاتی نماینده والیبال رومانی به مصاف تیم والیبال پراگ نماینده چک رفت که این رقابت با پیروزی ۳ بر صفر نماینده چک همراه بود. این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۵ به سود پراگ پایان یافت.

نماینده والیبال رومانی با این شکست از صعود به مرحله حذفی مسابقات بازماند. جواد کریمی پاسور تیم ملی والیبال ایران که در لیگ رومانی برای آرکادا گالاتی بازی می‌کند در این رقابت برای تیمش به میدان رفت اما تیمش با شکست در هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا، از صعود به مرحله حذفی بازماند.

به گزارش ایسنا، در دیگر دیدارهای برگزار شده در هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا، پیاچنزا ۳ بر صفر برلین والی را شکست داد. همچنین هالک بانک توانست با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل بنفیکا به پیروزی برسد. در دیگر دیدارهای برگزار شده، زاکسا هم موفق شد ۳ بر ۲ روسلاره را شکست دهد.

تیم‌های والیبال زراعت بانک به عنوان نماینده ترکیه، ترنتینو، پیاچنزا و لوبه به عنوان نماینده ایتالیا و همچنین تیم والیبال یاستشمسکی به عنوان نماینده والیبال لهستان توانستند به صورت مستقیم به دور یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴ برسند.

تیم‌های زاکسا، تورز، هالک بانک، گواگوس، پراگو و برلین والی برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات باید در پلی آف به مصاف هم بروند.


نظرات بینندگان