کد خبر: ۴۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

ویژه برنامه «جام ملت­‌های آسیا» در شاد

همزمان با برگزاری جام ملت‌­های آسیا ۲۰۲۳، شبکه شاد ویژه برنامه‌هایی را برای دانش آموزان تدارک دیده‌ است.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، در حالیکه قطر میزبان بزرگ‌ترین جشن فوتبالی آسیا است، شبکه شاد با افزودن بخش ویژه «جام ملت­های آسیا» امکانی برای کاربران درنظر گرفته تا بتوانند به صورت زنده تمامی مسابقات جام ­ملت­های آسیا را تماشا کنند و در جریان آخرین اخبار و حواشی آن قرار گیرند. همچنین پویش‌ها و مسابقات مختلفی به همراه جوایز ویژه برای کاربران در نظر گرفته شده است.

کاربران شاد می­‌توانند با انتخاب بخش «جام ملت­های آسیا» از صفحه اصلی، در جریان پخش زنده مسابقات و برگزاری پویش­ها و مسابقات مختلف قرار گیرند. به عنوان نمونه در بخش «آقای گزارشگر» بخشی از بازی­های تیم ملی در این جام را انتخاب و گزارش کنند، در «با هم بخونیم» سرود­های حمایتی را به صورت تکی یا گروهی بخوانند، بازی­های مختلف را در «تحلیلگرشو» تحلیل کنند، شادی و هیجان خود را به هنگام گلزنی ملی پوشان در بخش «گل برای ایران» ارسال کنند و همچنین ترکیب یازده نفره تیم ملی را برای هر بازی در «ترکیب بچین» انتخاب کنند.

ویژه برنامه «تماشاچی» به صورت زنده از شبکه شاد پخش می­‌شود و در آن با گپ و گفت­های دوستانه به تحلیل بازی­های جام پرداخته و لحظات تاریخی تلخ و شیرین فوتبال ایران بررسی می­‌شود. همچنین در این برنامه نظرسنجی­‌های مختلفی برگزار می­‌شود که کاربران با شرکت در آن می­‌توانند جوایز ارزشمندی مانند ایکس باکس، ساعت هوشمند و اسپیکر را به دست آورند.

پخش زنده، برنامه نخست «تماشاچی» را بیش از ۴۴ هزار کاربر مشاهده کردند. در این برنامه به دلیل حضور تیم ملی فلسطین، وضعیت دشوار تیم‌هایی که با تجربه جنگ و تهاجم نیروهای خارجی در رقابت­‌های جام ملت­ها حضور داشتند، مورد بررسی قرار گرفت و شرایط روحی دشوار بازیکنان برای مسابقه با نگرانی­های مرتبط با خانواده‌­هایشان تجزیه و تحلیل شد.
نظرات بینندگان