کد خبر: ۴۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

یک‌هزار و ۱۰۰ مخزن پسماند منطقه ۲ نوسازی شد

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه ۲ از اجرای طرح نوسازی یکهزار و ۱۰۰مخزن پسماندهای شهری خبر داد .
به گزارش قلم نیوز و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اصغر طاهری با اشاره به اهمیت ارتقای نظافت و پاکیزگی محیط شهری گفت: همزمان با اجرای نگهداشت شهر، طرح نوسازی مخازن پسماند تر از ابتدای سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به سیاست های مدیریت شهری منطقه مبنی بر نوسازی سالیانه یک سوم از مخازن پسماند گفت:  در حال حاضر بیش از ۴۷۰۰ مخزن در معابر این منطقه وجود دارد که با حمایت سازمان پسماند شهر تهران و شهرداری منطقه در فاز اول بیش از یکهزار و ۱۰۰ مخزن پسماند نوسازی شده است.

به گفته طاهری براساس برنامه ریزی صورت گرفته نوسازی ۵۰۰ مخزن دیگر هم تاپایان سال جاری انجام می شود که در مجموع ۱۶۰۰ مخزن نو جایگزین مخازن فرسوده می شود.

طاهری ادامه داد: پس از پایش های میدانی در سطح محلات و با توجه به پیام های دریافتی از شهروندان، اولویت های نوسازی مخازن در معابر مشخص و در راستای ارتقاء زیست پذیری شهری و صیانت از محیط زیست، مخازن آن ها با مخازن نو تعویض شد.

وی ادامه داد: مخازن پسماند تر جانمایی شده، یکهزار و ۱۰۰ لیتری بوده و با پراکندگی متفاوت در سطح محلات ۲۱گانه توزیع شده است.

معاون شهردار منطقه ۲ گفت: همزمان با طرح نوسازی، مرمت و بهسازی مخازن نیز با استقرار اکیپ تجهیز و بهسازی انجام و  مخازن فرسوده پس از بهسازی به چرخه خدمات شهری برمی‌گردد.
نظرات بینندگان